МОН відзвітувало про роботу за 100 днів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Лілія Гриневич виступила 22 липня у Будинку Уряду зі звітом про сто днів своєї роботи на посаді Міністра освіти і науки (15 квітня – 23 липня).

Із запланованих 23-х пунктів ключових завдань лишилося три, які в процесі виконання. Завдання були поділені на антикризові та основні. Зокрема, з-поміж антикризових — подолали проблему з виготовленням документів про освіту та закупівлею підручників для шкіл.

Задля поліпшення якості освіти у сільській місцевості до нового навчального року передбачають відкрити 139 опорних шкіл. Хоча ця цифра не є остаточною, оскільки рішення про відкриття опорних шкіл приймають органи влади на місцях.

Анонсовано, що з 2018/2019 навчального року діти з перших класів цілком навчатимуться відповідно до Концепції Нової української школи. Концепцію представлять на Колегії МОН 4 серпня, а у вересні — висунуть для громадського обговорення. Концепція відображає суть проекту нового Закону України «Про освіту», поданого до Верховної Ради України.

Серед перших кроків Нової української школи — розвантаження програм початкової школи, результати якого також представлять на Колегії МОН. Передбачають, що вже з нового навчального року у початковій школі навчатимуться за оновленими програмами.

Усі освітні зміни і надалі мають намір запроваджувати в публічному форматі. Зокрема, найближчим часом представлять Методичні рекомендації щодо навчально-виховного процесу.

Серед перелічених здобутків також — Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, що набрав чинності 24 травня. Наразі законопроектом оформили зміни до Закону України «Про дошкільну освіту».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
102

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
452

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11237

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді