МОН відзвітувало про роботу за 100 днів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Лілія Гриневич виступила 22 липня у Будинку Уряду зі звітом про сто днів своєї роботи на посаді Міністра освіти і науки (15 квітня – 23 липня).

Із запланованих 23-х пунктів ключових завдань лишилося три, які в процесі виконання. Завдання були поділені на антикризові та основні. Зокрема, з-поміж антикризових — подолали проблему з виготовленням документів про освіту та закупівлею підручників для шкіл.

Задля поліпшення якості освіти у сільській місцевості до нового навчального року передбачають відкрити 139 опорних шкіл. Хоча ця цифра не є остаточною, оскільки рішення про відкриття опорних шкіл приймають органи влади на місцях.

Анонсовано, що з 2018/2019 навчального року діти з перших класів цілком навчатимуться відповідно до Концепції Нової української школи. Концепцію представлять на Колегії МОН 4 серпня, а у вересні — висунуть для громадського обговорення. Концепція відображає суть проекту нового Закону України «Про освіту», поданого до Верховної Ради України.

Серед перших кроків Нової української школи — розвантаження програм початкової школи, результати якого також представлять на Колегії МОН. Передбачають, що вже з нового навчального року у початковій школі навчатимуться за оновленими програмами.

Усі освітні зміни і надалі мають намір запроваджувати в публічному форматі. Зокрема, найближчим часом представлять Методичні рекомендації щодо навчально-виховного процесу.

Серед перелічених здобутків також — Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, що набрав чинності 24 травня. Наразі законопроектом оформили зміни до Закону України «Про дошкільну освіту».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275508

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22083

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1979

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді