Google створив інтерактивний онлайн-курс для вихователів та батьків дошкільників віком від 2 до 5 років, у якому розповідається, як допомогти дітям полюбити математику
Google створив інтерактивний онлайн-курс для вихователів та батьків дошкільників віком від 2 до 5 років, у якому розповідається, як допомогти дітям полюбити математику.
Проект створений за мотивами Маппет-шоу (англ. The Muppet Show), популярної американської телевізійної гумористичної програми, де головними акторами були ляльки-маппети, та входить до складу навчального курсу Google «Вулиця Сезам» (англ. Sesame Street).
Онлайн-курс складається з чотирьох уроків по 45 хвилин, викладання ведеться англійською мовою. Загалом слухачам курсу дають практичні поради щодо того, які підручні засоби використовувати, щоб пояснити дітям складні математичні терміни. До кожної теоретичної частини курсу пропонуються практичні завдання, для закріплення знань.
По завершенню вивчення курсу та за умови виконання усіх завдань слухач отримує сертифікат. Пройти курс можна до 31 жовтня. Приєднатися до проекту та дізнатися про нього більше можна за посиланням.
Долучіть дошкільників до художньо-продуктивної діяльності зі створення іграшок з паперу, картону, ниток. Зробіть із картону та ниток таксу або сконструюйте з паперу лева. Підкажіть дітям, що персонажів для театру також можна виготовити з паперу, наприклад, свинку — для настільного театру, а цілу сімейку котів — для вистави пальчикового театру
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі
Вам у поміч матеріали для укладання посадової інструкції вихователя-методиста.Зможете скачати зразок інструкції у форматі Word і доповнити її з огляду на специфіку діяльності вашого закладу
Хто визначає завдання та обов’язки директора дошкільного закладу і який зміст роботи за цією посадою. Про це — коротко у статтті
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові