30 жовтня 2015 року відбудеться онлайн-засідання «Ранкова кава із заступником директора школи». Учасники зустрічі обговорять актуальну тему «Організація діяльності інклюзивного навчального закладу»
Шановні колеги! У п’ятницю, 30 жовтня, о 10:00 запрошуємо вас до участі в онлайн-засіданні на тему «Організація діяльності інклюзивного навчального закладу».
Як створити комфортні умови в загальноосвітніх навчальних закладах, що впроваджують інклюзивне навчання? Як створити команду, яка компетентно здійснюватиме психолого-педагогічний супровід? Як налагодити співпрацю з фахівцями спеціальних навчальних закладів? Ці та багато інших питань, пов’язаних з інклюзивним навчанням, пропонуємо вам обговорити на нашому форумі.
Обговорюйте, ставте запитання, обмінюйтеся досвідом. Не будьте байдужими до важливого факту сьогодення, адже ми є його творцями!
Ознайомтеся з деталями реєстрації та налаштуваннями. Бажаємо приємного та корисного спілкування!
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти