30 жовтня 2015 року відбудеться онлайн-засідання «Ранкова кава із заступником директора школи». Учасники зустрічі обговорять актуальну тему «Організація діяльності інклюзивного навчального закладу»
Шановні колеги! У п’ятницю, 30 жовтня, о 10:00 запрошуємо вас до участі в онлайн-засіданні на тему «Організація діяльності інклюзивного навчального закладу».
Як створити комфортні умови в загальноосвітніх навчальних закладах, що впроваджують інклюзивне навчання? Як створити команду, яка компетентно здійснюватиме психолого-педагогічний супровід? Як налагодити співпрацю з фахівцями спеціальних навчальних закладів? Ці та багато інших питань, пов’язаних з інклюзивним навчанням, пропонуємо вам обговорити на нашому форумі.
Обговорюйте, ставте запитання, обмінюйтеся досвідом. Не будьте байдужими до важливого факту сьогодення, адже ми є його творцями!
Ознайомтеся з деталями реєстрації та налаштуваннями. Бажаємо приємного та корисного спілкування!
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме