30 жовтня 2015 року відбудеться онлайн-засідання «Ранкова кава із заступником директора школи». Учасники зустрічі обговорять актуальну тему «Організація діяльності інклюзивного навчального закладу»
Шановні колеги! У п’ятницю, 30 жовтня, о 10:00 запрошуємо вас до участі в онлайн-засіданні на тему «Організація діяльності інклюзивного навчального закладу».
Як створити комфортні умови в загальноосвітніх навчальних закладах, що впроваджують інклюзивне навчання? Як створити команду, яка компетентно здійснюватиме психолого-педагогічний супровід? Як налагодити співпрацю з фахівцями спеціальних навчальних закладів? Ці та багато інших питань, пов’язаних з інклюзивним навчанням, пропонуємо вам обговорити на нашому форумі.
Обговорюйте, ставте запитання, обмінюйтеся досвідом. Не будьте байдужими до важливого факту сьогодення, адже ми є його творцями!
Ознайомтеся з деталями реєстрації та налаштуваннями. Бажаємо приємного та корисного спілкування!
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.