Всеукраїнський освітній форум проведено за ініціативи Всеукраїнського громадського об’єднання «Асоціація працівників дошкільної освіти» та за підтримки Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти. Організатором форуму виступила кафедра дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету.
У форумі взяли участь голова правління Всеукраїнського громадського об’єднання «Асоціація працівників дошкільної освіти» Ніна Омельяненко, директор Інституту соціально-педагогічної та колекційної освіти Бердянського державного педагогічного університету, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Казанцева, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету Лариса Зайцева, а також науковці і педагоги з різних куточків України.
Під час заходу Тамара Панасюк, начальник відділу дошкільної освіти Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, відвідала навчально-виховний комплекс «Капітошка» та дошкільний навчальний заклад «Веселка» міста Бердянська.
У своєму виступі на форумі представник Інституту модернізації змісту освіти Тетяна Носачова аргументувала актуальність проблеми національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку, окреслила основні завдання освітньої роботи та підходи до такого виховання в умовах організованого дитинства.
До всеукраїнського заходу традиційно долучився і напрям «Експертус: Освіта» Цифрового видавництва Експертус. Зокрема, Катерина Алєксєєнко, головний редактор електронних продуктів напряму «Експертус: Освіта», провела майстер-клас на тему «Онлайн-сервіси для керівників дошкільних навчальних закладів».
На всеукраїнському освітньому форумі «Простір GROW UP» учасники розглянули актуальні питання дошкільної освіти. Зокрема, йшлося про:
- допомогу дитині у подоланні психологічного напруження під час навчання;
- методи арт-терпії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами;
- запровадження інтерактивних форм співпраці вихователів та батьків;
- розвиток мислення дітей дошкільного віку під час формування елементарних математичних уявлень.
Задля вирішення проблем в організації управління освітяни вирішили впроваджувати сучасні інформаційно-комунікативні технології у діяльності керівників дошкільних навчальних закладів.
Першоджерело: сайт Інституту модернізації змісту освіти