Організація освітньої роботи у 2016-2017 навчальному році

Міністерство освіти і науки України визначило порядок організації освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) на новий навчальний рік.

За педагогами ДНЗ зберігається право вибору освітніх програм:

  • комплексної як основної;
  • додаткових парціальних для поглибленої освітньої роботи за певними профілями.

Дітям з особливими освітніми потребами надається якісна корекційна допомога завдяки взаємодії вихователів, асистентів вихователів (в інклюзивних групах), корекційних педагогів і батьків.

Взаємодія ДНЗ із батьками вихованців переходить від презентації роботи закладу і груп до організації та проведення ігор, занять, прогулянок, свят, гуртків тощо.

З боку місцевих органів управління освітою, їхніх методичних служб забезпечується підтримка з:

  • організації на базі ДНЗ локальних осередків для надання за місцем проживання консультативної допомоги батькам і особам, що їх замінюють;
  •  влаштування дітей до ДНЗ;
  • соціально-психологічної адаптації дітей в умовах нового дитячого колективу;
  •  психолого-педагогічного супроводу дітей, які з певних причин не відвідують ДНЗ;
  • розвитку і виховання дітей;
  • підготовки дітей до школи тощо.

Позитивним показником для педагогічного колективу є розроблення власних новацій, участь в апробації нових методик, технологій, підходів, а також запозичення та впровадження вже розроблених, апробованих і рекомендованих педагогічних новацій.

Лист МОН від 16.06.2016 № 1/9-315

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45498

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді