За педагогами ДНЗ зберігається право вибору освітніх програм:
- комплексної як основної;
- додаткових парціальних для поглибленої освітньої роботи за певними профілями.
Дітям з особливими освітніми потребами надається якісна корекційна допомога завдяки взаємодії вихователів, асистентів вихователів (в інклюзивних групах), корекційних педагогів і батьків.
Взаємодія ДНЗ із батьками вихованців переходить від презентації роботи закладу і груп до організації та проведення ігор, занять, прогулянок, свят, гуртків тощо.
З боку місцевих органів управління освітою, їхніх методичних служб забезпечується підтримка з:
- організації на базі ДНЗ локальних осередків для надання за місцем проживання консультативної допомоги батькам і особам, що їх замінюють;
- влаштування дітей до ДНЗ;
- соціально-психологічної адаптації дітей в умовах нового дитячого колективу;
- психолого-педагогічного супроводу дітей, які з певних причин не відвідують ДНЗ;
- розвитку і виховання дітей;
- підготовки дітей до школи тощо.
Позитивним показником для педагогічного колективу є розроблення власних новацій, участь в апробації нових методик, технологій, підходів, а також запозичення та впровадження вже розроблених, апробованих і рекомендованих педагогічних новацій.