Державна служба статистики України повідомляє про скорочення кількості дошкільних навчальних закладів (далі — ДНЗ).
Так, станом на 2015 рік в Україні налічувалося 14,8 тис. ДНЗ, а це на 1,9 тис. менше, ніж у 2013 році (16,7 тис. ДНЗ).
Відповідно, у 2015 році, порівняно з 2013 роком, на 131 тис. скоротилася кількість місць у ДНЗ, що становить 10,6%.
Кількість дітей у ДНЗ за два роки скоротилася на 12,2%. Станом на 2013 рік у ДНЗ налічувалося 1 млн. 471 тис., а у 2015 році — 1 млн. 291 тис. дітей.
Нижчим є показник охоплення ДНЗ дітей (відповідно до кількості дітей відповідного віку): у 2013 році — 61%, у 2015 — 55%.
Статистична інформація наведена без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м.Севастополя та частини зони проведення антитерористичної операції.
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини