Днями відбулася церемонія нагородження шкіл-переможців конкурсу на зменшення споживання електроенергії від проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (далі — Проект USAID).
Конкурс проводився у 78 школах 16 міст-партнерів Проекту USAID і тривав з 29 лютого по 28 квітня.
За три місяці учасникам вдалося заощадити понад 41 тис. кВт∙год електроенергії (майже 80 тис. грн.). Найбільших успіхів у заощадженні електричної енергії досягли навчальні заклади м. Кам’янець-Подільський (33,5 %) та м. Хмельницький (20,5%). Середній показник зменшення споживання порівняно з базовим періодом становить 17,8%.
Переможцями конкурсу стали 16 навчальних закладів (по одному з кожного міста), які отримали сертифікати на проведення енергетичного аудиту шкільних будівель, грамоти та сувеніри від Проекту USAID. Під час церемонії нагородження також були відзначені учні-автори кращих відеороликів та малюнків на тему енергозбереження.
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз