Днями відбулася церемонія нагородження шкіл-переможців конкурсу на зменшення споживання електроенергії від проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» (далі — Проект USAID).
Конкурс проводився у 78 школах 16 міст-партнерів Проекту USAID і тривав з 29 лютого по 28 квітня.
За три місяці учасникам вдалося заощадити понад 41 тис. кВт∙год електроенергії (майже 80 тис. грн.). Найбільших успіхів у заощадженні електричної енергії досягли навчальні заклади м. Кам’янець-Подільський (33,5 %) та м. Хмельницький (20,5%). Середній показник зменшення споживання порівняно з базовим періодом становить 17,8%.
Переможцями конкурсу стали 16 навчальних закладів (по одному з кожного міста), які отримали сертифікати на проведення енергетичного аудиту шкільних будівель, грамоти та сувеніри від Проекту USAID. Під час церемонії нагородження також були відзначені учні-автори кращих відеороликів та малюнків на тему енергозбереження.
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця