У Японії програмування стане обов’язковим предметом для вивчення у початковій школі. Таке рішення було прийнято Міністерством освіти, культури, спорту, науки й технологій Японії.
У молодших класах предмет вводитимуть як обов’язковий, починаючи з 2020 року, у середніх — з 2021 року, а в старших класах — з 2022.
Навчання у молодших класах проходитиме у формі гри. Діти вчитимуться писати алгоритми керування ігровими персонажами.
За сприяння бізнесменів і волонтерів у початкових класах шкіл міст Кога й Такео предмет програмування уже запроваджено.
Довідково
З 2000 року програмування є обов’язковим предметом у старших класах шкіл Ізраїля.
За інформацією журналу «Apparat»
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.