У Японії програмування стане обов’язковим предметом для вивчення у початковій школі. Таке рішення було прийнято Міністерством освіти, культури, спорту, науки й технологій Японії.
У молодших класах предмет вводитимуть як обов’язковий, починаючи з 2020 року, у середніх — з 2021 року, а в старших класах — з 2022.
Навчання у молодших класах проходитиме у формі гри. Діти вчитимуться писати алгоритми керування ігровими персонажами.
За сприяння бізнесменів і волонтерів у початкових класах шкіл міст Кога й Такео предмет програмування уже запроваджено.
Довідково
З 2000 року програмування є обов’язковим предметом у старших класах шкіл Ізраїля.
За інформацією журналу «Apparat»
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів