Інколи здається, що спланувати роботу складніше, ніж її виконати, особливо якщо план треба скласти на рік. Мовляв: «Ну як я знатиму у вересні, що робитиму у січні чи квітні». І це завдання постає не лише перед молодими спеціалістами
Утім, практика свідчить: що ретельніше сплановано роботу, то легше її виконати.
Аби річний план практичного психолога був реально виконуваним і в повному обсязі, передусім слід визначитись із завданнями, які необхідно реалізувати впродовж навчального року, та їх кількістю. Про це йдеться у травневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Влітку дошкільники більше часу проводять з родиною: відпустка батьків, канікули старших братів чи сестер тощо. Утім, зростає кількість часу, який дитина проводить перед телевізором. Про те, як «безболісно» обмежити час, який діти проводять перед телевізором, читайте у журналі.
Окрім цього, ви зможете дізнатися чому дитина рве книжки та отримати консультацію щодо змін умов оплати праці практичного психолога за наслідками атестації.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення