Інколи здається, що спланувати роботу складніше, ніж її виконати, особливо якщо план треба скласти на рік. Мовляв: «Ну як я знатиму у вересні, що робитиму у січні чи квітні». І це завдання постає не лише перед молодими спеціалістами
Утім, практика свідчить: що ретельніше сплановано роботу, то легше її виконати.
Аби річний план практичного психолога був реально виконуваним і в повному обсязі, передусім слід визначитись із завданнями, які необхідно реалізувати впродовж навчального року, та їх кількістю. Про це йдеться у травневому числі журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».
Влітку дошкільники більше часу проводять з родиною: відпустка батьків, канікули старших братів чи сестер тощо. Утім, зростає кількість часу, який дитина проводить перед телевізором. Про те, як «безболісно» обмежити час, який діти проводять перед телевізором, читайте у журналі.
Окрім цього, ви зможете дізнатися чому дитина рве книжки та отримати консультацію щодо змін умов оплати праці практичного психолога за наслідками атестації.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Кому та кому виплачувати надбавку за вислугу років і чи зараховувати до стажу час роботи на педагогічних посадах за кордоном — нові роз’яснення у статті
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Представляємо SELFIE for Teachers — безкоштовний, конфіденційний та простий у використанні інструмент самооцінювання від Європейської Комісії, розроблений на основі європейської рамки DigCompEdu