Кількість учителів у школах вже менша майже на 10 тисяч

На початок 2015/2016 навчального року кількість вчителів (з сумісниками) в денних загальноосвітніх навчальних закладах становила 441,3 тис. осіб, що на 9,1 тис. менше від минулого навчального року. Про це свідчать статистичні дані Державної служби статистики України.

Також порівняно з минулим навчальним роком мережа загальноосвітніх закладів скоротилася на 258 одиниць, а кількість учнів  зросла на 31,2 тис. Зростання загальної кількості учнів відбулося за рахунок міської місцевості, де кількість учнів зросла на 45,9 тис., а у сільській скоротилася на 14,7 тис. 

Зокрема, відповідно до наведених даних, при загальному скороченні мережі денних ЗНЗ, у структурі їх типів зросла кількість навчально-виховних комплексів (далі — НВК) з 3255 у минулому до 3410 одиниць у поточному навчальному році, а учнів — з 513,0 тис. до 539,3 тис. осіб.

Зростання кількості НВК відбулося за рахунок закладів сільської місцевості: з 2508 до 2667, а учнів з 221,5 до 241,2 тис., у міській місцевості кількість НВК скоротилася  з 747 до 743, а кількість учнів у них зросла з 291,5 до 298,0 тис.

Серед НВК переважну більшість — 2934  (86,0%) становлять школи-садки, в сільській місцевості — 95,2%, в міській — 53,3% . 

Слід зазначити, що у загальній кількості учнів через демографічні процеси стабільно зростає відсоток учнів 1-4-х класів.

Така тенденція є характерною як для міської, так і для сільської місцевості. На початок 2015/2016 навчального року питома вага учнів 1-4-х класів у міській місцевості становила 43,5%, в сільській — 42,5%.

Кількість учнів, які навчаються в другу зміну та їх питома вага до цього року щорічно зменшувалися.

На початок 2015/2016 навчального року кількість учнів, які навчаються в другу зміну становила 61,5 тис., що на 4,9 тис. або 8,6% більше від попереднього року. Питома вага учнів, які навчаються в другу зміну становить 1,7%, у міській місцевості — 2,1%, у сільській — 0,8%, на початок минулого навчального року, відповідно — 1,5, 1,9 та 0,8%.

Кількість учнів, охоплених групами подовженого дня на початок 2015/2016 навчального року становила 509,5 тис. учнів або 19,5%, у міській місцевості — 19,9, в сільській — 18,6%, на початок минулого навчального року, відповідно —  20,0, 20,6 та 18,8%.

Із загальної кількості учнів на початок 2015/2016 навчального року 49,5 тис. становили діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, на початок 2014/2015 навчального року їх було 51,2 тис.

Кількість учнів з малозабезпечених сімей становить 139,8 тис., що на 23,4 тис. більше минулорічних даних, а їх відсоток у загальній кількості учнів зріс з 3,1 до 3,7%. В сільській місцевості кількість учнів з таких сімей становить 89,6 тис. або 7,5% (в минулому році було  - 6,3%), в міській — 50,2 тис. або 2,0% (було — 1,6%).  

Із загальної кількості учнів 251,9 тис. (6,7%) становили учні, потерпілі унаслідок аварії на ЧАЕС, з них користується безплатним харчуванням - 97,2 тис., в минулому навчальному році їх було відповідно — 268,9 тис. (7,2%) та 222,2 тис. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Освітні програми для використання в закладах дошкільної освіти у 2024/2025 навчальному році

Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу
53177

Коли День учителя став святом

Людина може за життя ніколи не зустріти журналіста, повара чи бухгалтера. Але кожна людина зустрічається з учителем
14228

З досвіду STEM-освіти у початкових класах

Як учні створили фітокартину та робота-поливальника — своїм досвідом реалізації STEM-проекту в початковій школі ділиться Анна Савіцька, вчитель інформатики
34125

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді