Стань лауреатом премії «Green Talents» 2016

Кожний охочий може стати номінантом премії «Green Talents», презентувати в Німеччині своє дослідження та отримати доступ до ексклюзивної дослідницької мережі «зелених» партнерів проекту

Цьогоріч у межах ініціативи Федерального міністерства науки і освіти Німеччини (BMBF) «Рік Науки 2016-2017» присвяченій темі «Моря і Океани». Премія «Green Talents» буде сфокусована на проблемі кліматичних змін на планеті, забруднення атмосфери, надлишкової риболовлі в океанах та інших великих природних ресурсах. Вивчення цієї теми, як і багатьох інших питань щодо стану навколишнього середовища, нині вимагають кооперації в дослідженнях саме на міжнародному рівні.

Премія «Green Talents» 2016 — це повністю спонсорована поїздка на двотижневий Science Forum 2016, де лауреати матимуть змогу:

  • відвідати провідні німецькі наукові та дослідні об’єкти, де місцеві експерти поділяться з учасниками туру унікальною інформацією;
  • зустрітися з найцікавішими німецькими вченими щоб обговорити можливості подальшої кооперації та спільних досліджень;
  • взяти участь у Другій та найбільшій конференції Green Talents Alumni в Берліні (27-28 жовтня 2016 року) та скористатися унікальними можливостями партнерської мережі «Green Talents alumni network»;
  • провести близько трьох місяців у Німеччині в 2017 році задля проведення дослідження в одному з вибраних лауреатом інститутів.

Заявки для участі приймаються до 24 травня 2016 року.

Детальніша інформація за посиланням.

До відома

«Green Talents» — міжнародний форум перспективних досліджень в галузі сталого розвитку. Заснований у 2009 році Федеральним міністерством науки і освіти Німеччини з метою сприяти поширенню інноваційних «зелених» ідей в різних дослідницьких галузях. Щороку 25 молодих дослідників нагороджуються премією «Green Talents» під патронажем міністра освіти Німеччини Йоханни Ванки (Johanna Wanka).

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136847

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9806

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31404

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді