Підвищуємо фахову майстерність

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Про ефективні сучасні способи підвищення фахової майстерності педагогів, долучення дітей до сталого способу життя, оновлений формат журналу «Методична скарбничка вихователя» та багато іншого — у жовтневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про ефективні сучасні способи підвищення фахової майстерності педагогів, долучення дітей до сталого способу життя, оновлений формат журналу «Методична скарбничка вихователя» та багато іншого — у жовтневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Більшість педагогів-«дошкільників» уже усвідомили суть і необхідність інтеграції змісту освіти як важливої вимоги швидкоплинного й інформаційно насиченого сьогодення. Одним з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції є технологія блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора, що знаходить своє відображення в журналі «Методична скарбничка вихователя». Поступово ця технологія розвивається, тож на часі зміни у змістовому наповненні журналу. Про тематичну спрямованість та змістові особливості журналу «Методична скарбничка вихователя» в 2016 році — у цьому числі. Також на допомогу вихователю-методисту — розробка семінару-практикуму щодо реалізації інтегрованого підходу в освітньому процесі ДНЗ на основі технології блочно-тематичного планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора. 

Допомогти педагогу-початківцю обрати правильний шлях для професійного зростання та самовдосконалення — це основна мета школи молодого вихователя. У жовтневому числі педагоги діляться досвідом успішної організації та роботи такої школи.

У цьому числі журналу до вашої уваги — добірка матеріалів для підвищення фахової майстерності, зокрема про самовдосконалення як систему фахового зростання та створення документів за допомогою програми «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад».

Українські педагоги-«дошкільники» нині мають змогу долучитися до міжнародного руху «Освіта для сталого розвитку», упроваджуючи в дошкільних закладах інтегрований курс «Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку». Про особливості упровадження курсу також у десятому числі журналу.

Також у цьому числі:

  • рекомендації щодо того, як заохотити дітей до дослідно-експериментальної діяльності та які форми роботи пробуджують бажання дошкільників пізнавати навколишній світ;
  • ідеї щодо відзначання в дошкільному закладі Міжнародного дня прав людини;
  • конспект заняття «Про права, граючись» для дітей старшого дошкільного віку;
  • сценарій новорічного свята «У Феї на святі». 
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструктажі з пожежної безпеки в закладі освіти: як проводити

Діє Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням. Що має знати керівник, щоб уникнути непорозумінь під час перевірки закладу? Скачайте форму Журналу реєстрації інструктажів
49843

Держбюджет-2026: рекордні видатки на освіту

У Держбюджеті-2026 на освіту передбачено 278,7 млрд грн, що на 79,8 млрд грн більше ніж у 2025 році. З’ясуємо, на що саме спрямовані ці кошти та чого очікувати освітянам у 2026 році
135

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
252178

Експертиза цiнностi документiв: як підготувати та провести

Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
4937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді