Підвищуємо фахову майстерність

Про ефективні сучасні способи підвищення фахової майстерності педагогів, долучення дітей до сталого способу життя, оновлений формат журналу «Методична скарбничка вихователя» та багато іншого — у жовтневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Про ефективні сучасні способи підвищення фахової майстерності педагогів, долучення дітей до сталого способу життя, оновлений формат журналу «Методична скарбничка вихователя» та багато іншого — у жовтневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Більшість педагогів-«дошкільників» уже усвідомили суть і необхідність інтеграції змісту освіти як важливої вимоги швидкоплинного й інформаційно насиченого сьогодення. Одним з ефективних інструментів реалізації принципу інтеграції є технологія блочно-тематичного планування та організації освітнього процесу за принципом методичного конструктора, що знаходить своє відображення в журналі «Методична скарбничка вихователя». Поступово ця технологія розвивається, тож на часі зміни у змістовому наповненні журналу. Про тематичну спрямованість та змістові особливості журналу «Методична скарбничка вихователя» в 2016 році — у цьому числі. Також на допомогу вихователю-методисту — розробка семінару-практикуму щодо реалізації інтегрованого підходу в освітньому процесі ДНЗ на основі технології блочно-тематичного планування освітнього процесу за принципом методичного конструктора. 

Допомогти педагогу-початківцю обрати правильний шлях для професійного зростання та самовдосконалення — це основна мета школи молодого вихователя. У жовтневому числі педагоги діляться досвідом успішної організації та роботи такої школи.

У цьому числі журналу до вашої уваги — добірка матеріалів для підвищення фахової майстерності, зокрема про самовдосконалення як систему фахового зростання та створення документів за допомогою програми «КОЗА Онлайн: Дошкільний заклад».

Українські педагоги-«дошкільники» нині мають змогу долучитися до міжнародного руху «Освіта для сталого розвитку», упроваджуючи в дошкільних закладах інтегрований курс «Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку». Про особливості упровадження курсу також у десятому числі журналу.

Також у цьому числі:

  • рекомендації щодо того, як заохотити дітей до дослідно-експериментальної діяльності та які форми роботи пробуджують бажання дошкільників пізнавати навколишній світ;
  • ідеї щодо відзначання в дошкільному закладі Міжнародного дня прав людини;
  • конспект заняття «Про права, граючись» для дітей старшого дошкільного віку;
  • сценарій новорічного свята «У Феї на святі». 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді