Автор «Великого Їжака» став першим лауреатом літературної премії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Письменник, який не зміг бути присутнім на церемонії, одержить почесний диплом і грошову винагороду в 10 тис. грн.

Першим лауреатом літературної премії для авторів дитячих книжок «Великий Їжак» став автор книжки «Мій друг Юрко Циркуль та інші» Валентин Бердт.

Ім’я переможця стало відоме 25 травня у Жовкві (Львівська область).

Письменник, який не зміг бути присутнім на церемонії, одержить почесний диплом і грошову винагороду в 10 тис. грн.

Серед фіналістів премії також були Юрій Бедрик, Василь Голобородько, Михайло Григорів, Сашко Дерманський, Дзвенислава Матіяш, Олекса Росич, Марина Павленко і Роман Скиба.

В.Бердт (справжнє ім’я — Валентин Бердута) — український письменник, журналіст, редактор, видавець. Літературну творчість розпочинав як поет. Видав збірку верлібрів «Потойбіччя». Вірші та оповідання друкувались в місцевій періодиці, українських часописах «Український засів«, «Медіа-поліс » та антології молодої поезії «Початки» («Смолоскип», 1998). Як прозаїк дебютував романом «Останній клієнт». З 2009 року активно працює в дитячій літературі. Лауреат творчих конкурсів «Часопис », «Часопис-2000», «Коронація слова» (2009).

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282451

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110421

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді