Фестиваль дерев’яних скульптур відбудеться в Черкасах на початку червня

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На день міста у Черкасах 12 митців працюватимуть над створенням десяти скульптур в рамках Третього фестивалю дерев’яних скульптур «Древляндія».

Традиційний фестиваль дерев'яних скульптур «Древляндія» відбудеться 1-7 червня у Черкасах.

Так, у Черкасах, на день міста 12 митців працюватимуть над створенням десяти скульптур в рамках Третього фестивалю дерев’яних скульптур «Древляндія», що стартує 1 червня в Дитячому парку. Серед скульпторів — як місцеві, так і запрошені митці. Більшість майстрів добре відомі черкасцям за роботами з минулорічних фестивалів «Древляндія», «Живий камінь» і «Крижталь». Цього разу організатори запросили і невідомих місцевій публіці митців.

Темою фестивалю обрали «Казковий світ розваг». Колоди дуба, котрі були привезені з прилеглих лісництв, перетворюватимуть на дитячі забавки студенти мистецьких навчальних закладів із Сум, Черкас, Рівного, Дніпропетровська та Білої Церкви. Ескізи майбутніх гойдалок та гірок розробляли студенти.

За інформацією, фестиваль проходитиме на центральній алеї парку 50-річчя, далі дерев’яні скульптури переїдуть у сквер «Надія», що біля Центру матері та дитини по вулиці Конєва.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді