До початку нового навчального року в Чернівецькій області буде здано в експлуатацію три нові освітянські об’єкти. В області вже реорганізовано 35 загальноосвітніх навчальних закладів та створено 28 освітніх округів.
До початку нового навчального року в Чернівецькій області буде здано в експлуатацію три нові освітянські об’єкти.
Про це повідомив сьогодні начальник Головного управління освіти і науки облдержадміністрації Михайло Бауер, передала прес-служба Чернівецької ОДА.
«На Буковині буде відкрито Лужанську загальноосвітню школу в Кіцманському, Красноїльську гімназію в Сторожинецькому та дитячий садок у селі Станівці в Глибоцькому районах, — сказав Михайло Бауер. — Крім того, будівельні роботи тривають ще на десятьох освітніх закладах області».
Окрім того, стало відомо, що в області вже реорганізовано 35 загальноосвітніх навчальних закладів, створено 28 освітніх округів. Також триває робота зі створення Боянського і Мамалигівського освітніх округів у Новоселицькому районі.
В Черніевцькій ОДА також повідомили, що до вересня будуть розроблені інноваційні проекти «Навчання та дослідження без кордонів» та інформаційно-довідковий портал «Туристична Буковина».
Михайло Бауер зазначив, що цього року придбано шкільний автобус для Сторожинецького району, а в кожному районі області по 5 шкіл отримали статус «Флагмани освіти Буковини».
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.