Державне замовлення на IT-фахівців збільшать цьогоріч на 23%

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У 2012 році держзамовлення на IT-фахівців збільшать практично на чверть. Обсяг прийому за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра за кошти державного бюджету за напрямами підготовки для IT-галузі в порівнянні з 2011 роком збільшено на 2609 місць.

Міністерство освіти, науки, молоді та спорту планує  збільшити державне замовлення на підготовку фахівців з інженерно-технічних напрямків.

Про це повідомила прес-служба МОНмолодьспорту.

Як повідомив повідомив директор департаменту вищої освіти профільного відомства Юрій Коровайченко, планується збільшити держзамовлення за такими спеціальностями як: «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування», «Комп'ютерні науки», «Інженерна механіка», «Гірник», «Металургія», «Комп'ютерна інженерія», «Машинобудування», «Теплоенергетика», «Харчова технологія та інженерія», «Легка промисловість»,  «Транспортні технології» та ін.

За даними Коровайченка, в 2012 році молодших фахівців в рамках державного замовлення готуватимуть 107 підлеглих вузів.

«Буде збільшено державне замовлення і на підготовку IT-фахівців», ― запевнили у МОНмолодьспорту.

Обсяг прийому за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра за кошти державного бюджету за напрямами підготовки для IT-галузі в порівнянні з 2011 роком збільшено на 2609 місць або на 23,4% ―з 10671 місць в 2011 році до 13280 місць в 2012 році. Держзамовлення буде збільшений за такими спеціальностями як «Інформатика», «Системний аналіз», «Комп'ютерні науки», «Програмна інженерія», «Комп'ютерна інженерія», «Системна інженерія», «Автоматизовані і комп'ютерно-інтегровані технології», «Мікро-та наноелектроніка», «Телекомунікації», «Безпека інформаційних і комунікаційних систем», «Системи технічного захисту інформації», «Управління інформаційною безпекою».

«Підготовку гуманітарних фахівців Міносвіти має намір сконцентрувати в профільних вищих навчальних закладах. Фахівців з «Права» за державні гроші будуть готувати юридичні академії і класичні університети, економічних фахівців ― економічні, класичні та технічні університети», ― наголосили у відомстві.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282531

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
100

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді