Восьмирічні діти, яких спочатку годували за вимогою, частіше мають більш високий показник IQ (приблизно на 4-5 пункти) і краще вчаться в школі.
Під час дослідження вчені проаналізували режими годування більше 10000 дітей, що народилися на початку 90-х. Дослідники встановили зв’язок між годуванням на вимогу і хорошими оцінками. Причому, зв’язок зберігався навіть тоді, коли вчені взяли до уваги такі фактори, як освіта батьків, доход родини, стать, вік дитини, здоров’я матері та метод виховання.
Дослідження продемонструвало, що годування за розкладом дозволяло матерям побільше поспати і більшою мірою насолодитися материнством. Але, судячи з усього, ціна цього ― зниження інтелектуальних здібностей дитини.
