Годування за розкладом дозволяє матерям побільше поспати і більшою мірою насолодитися материнством. Але ціна цього ― зниження інтелектуальних здібностей дитини.
Восьмирічні діти, яких спочатку годували за вимогою, частіше мають більш високий показник IQ (приблизно на 4-5 пункти) і краще вчаться в школі.
Під час дослідження вчені проаналізували режими годування більше 10000 дітей, що народилися на початку 90-х. Дослідники встановили зв’язок між годуванням на вимогу і хорошими оцінками. Причому, зв’язок зберігався навіть тоді, коли вчені взяли до уваги такі фактори, як освіта батьків, доход родини, стать, вік дитини, здоров’я матері та метод виховання.
Дослідження продемонструвало, що годування за розкладом дозволяло матерям побільше поспати і більшою мірою насолодитися материнством. Але, судячи з усього, ціна цього ― зниження інтелектуальних здібностей дитини.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.