Як «подружитися» із електронною системою подачі заяв ― поради вступників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Абітурієнти із самого старту вступної кампанії скаржаться на недоліки електронної системи подачі заяв. Щоб зареєструватися в системі та подати заяви, абітурієнти вивели свій алгоритм роботи з нею. Вступники активно радяться та обговорюють свої методи на різних форумах.

Вступна кампанія продовжується, а галас навколо неї не вщухає. Зокрема, найактивніше обговорюється тема проблем використання електронної системи вступу.

Абітурієнти із самого старту вступної кампанії скаржаться на недоліки електронної системи подачі заяв.

«Педрада» вже писала про те, що головними проблемами системи вступники вважають те, що вона плутає бали, стать і вік.

Багато українських ЗМІ також вказали на те, що система ez.osvitavsim.org.ua «грішить» і на перебої в роботі. Вступники скаржилися на неможливість користування системою через те, що в ній велися  регламентні роботи.

Щоб все ж зареєструватися в системі та подати заяви, абітурієнти вивели свій алгоритм роботи з нею. Вступники активно радяться та обговорюють свої методи на сторінках різних форумів. Ось декілька порад від обивателів:

― якщо система відмовляється реєструвати (ведеться якась робота на сайті, або відкидає на головну сторінку), спробуйте CTRL і F5 разом натиснути і ще раз зайти під тим логіном-паролем, під якими вперше реєструвалися. Також можна змінити логін, пароль, або  зареєструйтеся пізніше;

― пробуйте відкривати систему у різних браузерах ― ефект різний. Окрім того, після спроби реєстрації на особисту електронну пошту приходить повідомлення про це ― дуже важливо перейти по посиланню, яке міститься у листі;

― спробуйте зареєструватися у вихідні та вночі ― система в цей час не така завантажена, тому працює швидко і без перебоїв;

― при сплутанні внесених даних (бали, стать, вік) необхідно зайти в «особистий кабінет» системи. В режимі редагування можна внести потрібні зміни;

― якщо не побачили себе у списках ― краще подзвонити до представників системи «Конкурс».

Процес вступної кампанії-2012 та подачі електронних заяв вже обговорюється на форумі освітян України порталу «Педрада».

Нагадаємо, що за допомогою електронної системи подано 85 349 заяв, всього ж нею скористалося 36 534 людини. Як уже повідомляла «Педрада», станом на 20 липня 483 987 осіб уже взяли участь у вступній кампанії-2012. Кожен дев’ятий вступник скористався системою електронного подання.

17 липня було завершено прийом документів від вступників, яким необхідно проходити творчі конкурси у вищих навчальних закладах. У п’ятницю 20 липня завершився термін подачі документів від абітурієнтів, які мають складати вступні екзамени. Відповідно до строків вступної кампанії, творчі конкурси та екзамени відбуватимуться до 31 липня.

Прийом документів від усіх інших категорій абітурієнтів, які вступають до вузів на основі повної загальної середньої освіти та сертифікатів ЗНО, триватиме до 31 липня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструктажі з пожежної безпеки в закладі освіти: як проводити

Діє Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням. Що має знати керівник, щоб уникнути непорозумінь під час перевірки закладу? Скачайте форму Журналу реєстрації інструктажів
49843

Держбюджет-2026: рекордні видатки на освіту

У Держбюджеті-2026 на освіту передбачено 278,7 млрд грн, що на 79,8 млрд грн більше ніж у 2025 році. З’ясуємо, на що саме спрямовані ці кошти та чого очікувати освітянам у 2026 році
135

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
252175

Експертиза цiнностi документiв: як підготувати та провести

Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті
4937

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді