Чим пахне космос?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В NASA вирішили зайнятися відтворенням «космічного запаху», але вже на Землі, і навіть найняли для цих цілей спеціального співробітника.

Американські вчені нарешті дізналися, який насправді запах у космічного простору.

Втім, відповіді людей, що побували на орбіті, тільки спантеличили фахівців. За словами астронавтів, космос пахне м’ясом і металом.

«Коли я був на МКС(Міжнародна космічна станція ― ред..), я відчував аромат прожареного стейку, запах гарячого металу і зварювальних аерозолів», ― описав свої відчуття один з членів експедиції на Міжнародну космічну станцію Тоні Антонеллі. За його словами, такий запах важко з чимось порівняти.

Його колега Томас Джонс, повернувшись з МКС, розповів, що крім перерахованих Антонеллі запахів, він на борту станції постійно відчував чисте повітря, непорівнянний ні з чим, а також присмаки «слабкого їдкого запаху», що чимось нагадував сірку. Інший астронавт ― Дон Петтіт ― додав: «Кожен раз, коли я вмикав насоси відкачування у шлюзів, відкривав кришку люка, специфічний запах лоскотав мій нюх».

В NASA після заяв астронавтів вирішили зайнятися відтворенням «космічного запаху», але вже на Землі, і навіть найняли для цих цілей спеціального співробітника.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді