Уже розроблені певні заходи з підготовки метрополітену до осінньо-зимового періоду. Будуть змінені графіки руху поїздів. Також проведуть підготовку всіх систем мікроклімату до роботи саме в опалювальний сезон.
Столичне метро вже готується до осінньо-зимового періоду.
За словами першого заступника начальника КП «Київський метрополітен» Валерія Гавриленка, основною відмінністю у режимах роботи підземки восени та взимку є зменшення інтервалу руху між потягами, передала прес-служба КМДА.
«У нас розроблені певні заходи з підготовки метрополітену до осінньо-зимового періоду. По-перше, це зміна графіків руху поїздів, а точніше їх ущільнення. По-друге, це підготовка всіх систем мікроклімату до роботи саме в опалювальний сезон ― повітряно-теплових завіс, опалювальних систем тощо. Це необхідно для того, аби станції, особливо на відкритих наземних ділянках, працювали з підтримкою належного рівня температури», ― підкреслив він.
Нагадаємо, що сьогодні у Київському метрополітені налічується 50 станцій на трьох лініях загальною довжиною 65,2 км, 767 одиниць рухомого складу, з них 762 пасажирських вагонів і 122 ескалатора. Колектив підприємства складає близько 8 тис. осіб. Щодня метрополітен перевозить понад 1,7 млн. пасажирів.
Долучіть дошкільників до художньо-продуктивної діяльності зі створення іграшок з паперу, картону, ниток. Зробіть із картону та ниток таксу або сконструюйте з паперу лева. Підкажіть дітям, що персонажів для театру також можна виготовити з паперу, наприклад, свинку — для настільного театру, а цілу сімейку котів — для вистави пальчикового театру
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі
Вам у поміч матеріали для укладання посадової інструкції вихователя-методиста.Зможете скачати зразок інструкції у форматі Word і доповнити її з огляду на специфіку діяльності вашого закладу
Хто визначає завдання та обов’язки директора дошкільного закладу і який зміст роботи за цією посадою. Про це — коротко у статтті
За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові