Уже розроблені певні заходи з підготовки метрополітену до осінньо-зимового періоду. Будуть змінені графіки руху поїздів. Також проведуть підготовку всіх систем мікроклімату до роботи саме в опалювальний сезон.
Столичне метро вже готується до осінньо-зимового періоду.
За словами першого заступника начальника КП «Київський метрополітен» Валерія Гавриленка, основною відмінністю у режимах роботи підземки восени та взимку є зменшення інтервалу руху між потягами, передала прес-служба КМДА.
«У нас розроблені певні заходи з підготовки метрополітену до осінньо-зимового періоду. По-перше, це зміна графіків руху поїздів, а точніше їх ущільнення. По-друге, це підготовка всіх систем мікроклімату до роботи саме в опалювальний сезон ― повітряно-теплових завіс, опалювальних систем тощо. Це необхідно для того, аби станції, особливо на відкритих наземних ділянках, працювали з підтримкою належного рівня температури», ― підкреслив він.
Нагадаємо, що сьогодні у Київському метрополітені налічується 50 станцій на трьох лініях загальною довжиною 65,2 км, 767 одиниць рухомого складу, з них 762 пасажирських вагонів і 122 ескалатора. Колектив підприємства складає близько 8 тис. осіб. Щодня метрополітен перевозить понад 1,7 млн. пасажирів.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти