Узимку поїзди столичного метро ходитимуть частіше

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уже розроблені певні заходи з підготовки метрополітену до осінньо-зимового періоду. Будуть змінені графіки руху поїздів. Також проведуть підготовку всіх систем мікроклімату до роботи саме в опалювальний сезон.

Столичне метро вже готується до осінньо-зимового періоду.

За словами  першого заступника начальника КП «Київський метрополітен» Валерія Гавриленка, основною відмінністю у режимах роботи підземки восени та взимку є зменшення інтервалу руху між потягами, передала прес-служба КМДА.

«У нас розроблені певні заходи з підготовки метрополітену до осінньо-зимового періоду. По-перше, це зміна графіків руху поїздів, а точніше їх ущільнення. По-друге, це підготовка всіх систем мікроклімату до роботи саме в опалювальний сезон ― повітряно-теплових завіс, опалювальних систем тощо. Це необхідно для того, аби станції, особливо на відкритих наземних ділянках, працювали з підтримкою належного рівня температури», ― підкреслив він.

Нагадаємо, що сьогодні у Київському метрополітені налічується 50 станцій на трьох лініях загальною довжиною 65,2 км, 767 одиниць рухомого складу, з них 762 пасажирських вагонів і 122 ескалатора. Колектив підприємства складає близько 8 тис. осіб. Щодня метрополітен перевозить понад 1,7 млн. пасажирів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді