У Києві необхідно запровадити Київський стандарт харчування школярів ― Л. Новохатько

Нині у київських закладах освіти створені належні умови для харчування учнів у шкільних їдальнях. Для забезпечення якісного та повноцінного харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста створено уніфікований перелік продуктів та технічні характеристики до них.

У столиці повинен бути Київський стандарт харчування школярів і централізована система постачання продуктів до навчальних закладів.

Про це заявив заступник голови КМДА Леонід Новохатько.

«Нам необхідно прийняти стратегічне рішення щодо організації харчування школярів. Сьогодні актуальним залишається питання системи постачання продуктів до навчальних закладів столиці та централізація цього процесу. Я переконаний, що, запровадивши Київський стандарт харчування, ми зможемо значно поліпшити якість їжі, яку споживають наші діти», ― зазначив Леонід Новохатько.

Нині у київських закладах освіти створені належні умови для харчування учнів у шкільних їдальнях. Для забезпечення якісного та повноцінного харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста створено уніфікований перелік продуктів та технічні характеристики до них. Над його розробкою працювала Міжвідомча робоча група, до якої увійшли фахівці Головного управління освіти і науки, Київської міської санітарно-епідеміологічної станції, Головного управління охорони здоров’я, Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзеєва Національної академії медичних наук України, «Українського науково-дослідницького інституту харчування, біотехнологій та фармації».

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45498

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді