Визначилися переможці професійного конкурсу серед вихователів-методистів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уже четвертий рік поспіль редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проводить серед своїх читачів професійні конкурси. Цього року було організовано і проведено конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу».

Переможці професійного конкурсу, оголошеного редакцією журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», визначилися та отримають призи.

Професійний конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу», оголошений на початку року, добіг кінця ще в червні. Уподовж двох місяців члени конкурсної комісії детально вивчали всі роботи, надіслані на адресу редакції.

Уже четвертий рік поспіль редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проводить серед своїх читачів професійні конкурси. Цього року було організовано і проведено конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу».

Перше місце посіли Світлана Ляшенко, вихователь-методист, Зінаїда ЗІНЧЕНКО, вихователь НВК «Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад» № 9, м. Енергодар, Запорізька обл.

На другому місці — Лариса АКОПЯН, завідувач, Лариса ПОГОРЄЛОВА, вихователь-методист ДНЗ № 343, м. Київ.

Третє місце за Ларисою ГУРТОВОЮ, вихователем-методистом ДНЗ № 42 «Золотий півник», м. Красноармійськ, Донецька обл.

Доводимо до відома, що найближчим часом переможці конкурсу отримають обіцяні призи від генерального спонсора конкурсу — компанії «Світ Меблів», а лауреати — Дипломи журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Також цінні призи для переможців надала компанія Microsoft. А усі дописувачі матимуть змогу на сторінках журналу ознайомитися з найкращим досвідом своїх колег.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2741

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107408

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4107

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді