Визначилися переможці професійного конкурсу серед вихователів-методистів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уже четвертий рік поспіль редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проводить серед своїх читачів професійні конкурси. Цього року було організовано і проведено конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу».

Переможці професійного конкурсу, оголошеного редакцією журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», визначилися та отримають призи.

Професійний конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу», оголошений на початку року, добіг кінця ще в червні. Уподовж двох місяців члени конкурсної комісії детально вивчали всі роботи, надіслані на адресу редакції.

Уже четвертий рік поспіль редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проводить серед своїх читачів професійні конкурси. Цього року було організовано і проведено конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу».

Перше місце посіли Світлана Ляшенко, вихователь-методист, Зінаїда ЗІНЧЕНКО, вихователь НВК «Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад» № 9, м. Енергодар, Запорізька обл.

На другому місці — Лариса АКОПЯН, завідувач, Лариса ПОГОРЄЛОВА, вихователь-методист ДНЗ № 343, м. Київ.

Третє місце за Ларисою ГУРТОВОЮ, вихователем-методистом ДНЗ № 42 «Золотий півник», м. Красноармійськ, Донецька обл.

Доводимо до відома, що найближчим часом переможці конкурсу отримають обіцяні призи від генерального спонсора конкурсу — компанії «Світ Меблів», а лауреати — Дипломи журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Також цінні призи для переможців надала компанія Microsoft. А усі дописувачі матимуть змогу на сторінках журналу ознайомитися з найкращим досвідом своїх колег.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як використати чат GPT у роботі з учнями

Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
4909

Ігри з піском та водою для дітей раннього віку

Діти ще з раннього віку полюбляють діяти з піском і водою — пересипати, переливати, копати, бризкатись, будувати. Використовуйте пісок під час різних ігор, особливо – у літній оздоровчий період
7424

Методика проведення інтегрованого уроку в школі

Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку. Розглянемо приклади застосування інтелект-карт у плануванні інтегрованих уроків
37264

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді