Визначилися переможці професійного конкурсу серед вихователів-методистів

Уже четвертий рік поспіль редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проводить серед своїх читачів професійні конкурси. Цього року було організовано і проведено конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу».

Переможці професійного конкурсу, оголошеного редакцією журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», визначилися та отримають призи.

Професійний конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу», оголошений на початку року, добіг кінця ще в червні. Уподовж двох місяців члени конкурсної комісії детально вивчали всі роботи, надіслані на адресу редакції.

Уже четвертий рік поспіль редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» проводить серед своїх читачів професійні конкурси. Цього року було організовано і проведено конкурс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності дошкільного закладу».

Перше місце посіли Світлана Ляшенко, вихователь-методист, Зінаїда ЗІНЧЕНКО, вихователь НВК «Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад» № 9, м. Енергодар, Запорізька обл.

На другому місці — Лариса АКОПЯН, завідувач, Лариса ПОГОРЄЛОВА, вихователь-методист ДНЗ № 343, м. Київ.

Третє місце за Ларисою ГУРТОВОЮ, вихователем-методистом ДНЗ № 42 «Золотий півник», м. Красноармійськ, Донецька обл.

Доводимо до відома, що найближчим часом переможці конкурсу отримають обіцяні призи від генерального спонсора конкурсу — компанії «Світ Меблів», а лауреати — Дипломи журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Також цінні призи для переможців надала компанія Microsoft. А усі дописувачі матимуть змогу на сторінках журналу ознайомитися з найкращим досвідом своїх колег.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136862

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9821

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31409

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді