Експертні комісії взялися вивчати рукописи підручників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В експертизі рукописів підручників беруть участь понад 160 фахівців з усіх регіонів України. Експертиза рукописів підручників триватиме до 17 вересня 2012 року. Відповідні експертні висновки буде передано для узагальнення голові Конкурсної комісії.

Предметні експертні комісії І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів розпочали свою роботу. Вони  вивчатимуть комплекти конкурсних матеріалів та здійснюватимуть експертизу рукописів підручників з усіх навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

Провідні викладачі вищих навчальних закладів, методисти, вчителі-практики та психологи увійшли до складу Предметних експертних комісій. В експертизі рукописів підручників беруть участь понад 160 фахівців з усіх регіонів України. Також комплекти конкурсних матеріалів проходитимуть експертизу в установах Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України.

Згідно з повідомленням, для участі у І етапі Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 5-9 класів ЗНЗ подано 130 рукописів від авторів та авторських колективів. Напередодні, 6 вересня 2012 року, в Інституті інноваційних технологій і змісту освіти з метою прозорого, об’єктивного та неупередженого оцінювання конкурсних матеріалів було закладено конверти з інформацією про авторів і видавництва до сейфу.

Експертиза рукописів підручників триватиме до 17 вересня 2012 року. Відповідні експертні висновки буде передано для узагальнення голові Конкурсної комісії. Наступними кроками стануть процедури дешифрування комплектів конкурсних матеріалів та оприлюднення висновків Конкурсної комісії І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47321

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді