Експертні комісії взялися вивчати рукописи підручників

В експертизі рукописів підручників беруть участь понад 160 фахівців з усіх регіонів України. Експертиза рукописів підручників триватиме до 17 вересня 2012 року. Відповідні експертні висновки буде передано для узагальнення голові Конкурсної комісії.

Предметні експертні комісії І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів розпочали свою роботу. Вони  вивчатимуть комплекти конкурсних матеріалів та здійснюватимуть експертизу рукописів підручників з усіх навчальних предметів інваріантної складової типових навчальних планів.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

Провідні викладачі вищих навчальних закладів, методисти, вчителі-практики та психологи увійшли до складу Предметних експертних комісій. В експертизі рукописів підручників беруть участь понад 160 фахівців з усіх регіонів України. Також комплекти конкурсних матеріалів проходитимуть експертизу в установах Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України.

Згідно з повідомленням, для участі у І етапі Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 5-9 класів ЗНЗ подано 130 рукописів від авторів та авторських колективів. Напередодні, 6 вересня 2012 року, в Інституті інноваційних технологій і змісту освіти з метою прозорого, об’єктивного та неупередженого оцінювання конкурсних матеріалів було закладено конверти з інформацією про авторів і видавництва до сейфу.

Експертиза рукописів підручників триватиме до 17 вересня 2012 року. Відповідні експертні висновки буде передано для узагальнення голові Конкурсної комісії. Наступними кроками стануть процедури дешифрування комплектів конкурсних матеріалів та оприлюднення висновків Конкурсної комісії І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді