Жебровський хоче повернути дітям дитинство

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Викликає занепокоєння у МОНмолодьспорту, що чимало вчителів перших класів свідомо йдуть на порушення ― задають домашні завдання і виставляють оцінки.

Заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту  Борис Жебровський провів Всеукраїнську нараду з ректорами (директорами) обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

На нараді зроблено аналіз міжнародної діяльності Інститутів післядипломної педагогічної освіти, визначено її результативність та перспективи.

Серед питань, які обговорювалися:

― впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах та включення навчального курсу «Основи інклюзивної освіти» до навчальних програм для слухачів курсів підвищення кваліфікації;

― впровадження в роботу дошкільних навчальних закладів нової  редакції  Базового компоненту дошкільної освіти та оновленої після апробації  програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

Заступник Міністра окреслив та проаналізував також проблему  кадрового забезпечення у дошкільних навчальних закладах. Тут чимало вакансій. «Проблема полягає у тому, щоб заохотити фахівців працювати педагогами саме у дошкільних закладах», ― наголосив Борис Жебровський.

Окремого втручання Міністерства потребує питання експериментальної діяльності у навчальних закладах, яка часто суперечить не тільки нормативній базі, а й здоровому глузду, зазначив заступник Міністра.

Гострої критики, на думку Бориса Жебровського, заслуговують ті керівники шкіл, де діти в «підготовчих класах» по суті «сіли за парти». Потрібно негайно перевірити такі школи і «повернути дітям дитинство».

Викликає занепокоєння й те, що чимало вчителів перших класів свідомо йдуть на порушення ― задають домашні завдання і виставляють оцінки.

Жваве обговорення викликала ініціатива Президента Франції Франсуа Оланда, який у рамках радикального реформування освітньої системи своєї країни запропонував повністю відмінити домашні завдання для школярів.

Детально було обговорено питання підготовки до викладання з 1 вересня 2013 року інформатики в 2 і 5-х класах та другої іноземної мови у 5-х класах.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді