Всеукраїнські очно-заочні школи МАН України стартували

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Серед основних завдань Всеукраїнських заочних профільних шкіл ― поглиблення та систематизація знань учнів МАН, ознайомлення з методами наукових досліджень, проведення експериментальних досліджень за напрямами школи, написання, оформлення і захист результатів наукових досліджень.

На осінню настановчу сесію Всеукраїнських очно-заочних шкіл Малої академії наук України з’їхалися сто п’ятдесят обдарованих дітей з усіх регіонів країни.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

Протягом тижня вони займатимуться за шістьма напрямами: хімічним, математичним, астрономічним, технічним, лінгвістичним та інформаційно-телекомунікаційних технологій.

Всеукраїнські очно-заочні школи діятимуть на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова та Головного навчального центру післядипломної освіти ПАТ «Укртелеком».

Освітній проект «Всеукраїнські заочні профільні школи Малої академії наук України» започатковано 2007 року. Його реалізація передбачає співпрацю Малої академії наук з установами Національної академії наук України та провідними вищими навчальними закладами, створення на їх базах навчально-дослідницьких майданчиків. Метою проекту є включення обдарованих дітей із різних регіонів України в інтелектуально-інформаційне поле провідних вищих навчальних закладів та наукових установ, завдяки якому талановиті учні, у тому числі з сільської місцевості, можуть долучатися до високоякісної освіти та отримувати досвід проведення наукових досліджень.

Серед основних завдань Всеукраїнських заочних профільних шкіл ― поглиблення та систематизація знань учнів МАН, ознайомлення з методами наукових досліджень, проведення експериментальних досліджень за напрямами школи, написання, оформлення і захист результатів наукових досліджень. Зарахування до навчальних груп заочних шкіл здійснюється на конкурсній основі за результатами дистанційних вступних випробувань і рекомендацій територіальних відділень Малої академії наук України.

Так гартується майбутня наукова еліта держави.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Використання штучного інтелекту в роботі вчителя

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
921

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11172

Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу

За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
144130

Нова Примірна інструкція з діловодства в ЗДО

Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання
50032

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді