Всеукраїнські очно-заочні школи МАН України стартували

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Серед основних завдань Всеукраїнських заочних профільних шкіл ― поглиблення та систематизація знань учнів МАН, ознайомлення з методами наукових досліджень, проведення експериментальних досліджень за напрямами школи, написання, оформлення і захист результатів наукових досліджень.

На осінню настановчу сесію Всеукраїнських очно-заочних шкіл Малої академії наук України з’їхалися сто п’ятдесят обдарованих дітей з усіх регіонів країни.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

Протягом тижня вони займатимуться за шістьма напрямами: хімічним, математичним, астрономічним, технічним, лінгвістичним та інформаційно-телекомунікаційних технологій.

Всеукраїнські очно-заочні школи діятимуть на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова та Головного навчального центру післядипломної освіти ПАТ «Укртелеком».

Освітній проект «Всеукраїнські заочні профільні школи Малої академії наук України» започатковано 2007 року. Його реалізація передбачає співпрацю Малої академії наук з установами Національної академії наук України та провідними вищими навчальними закладами, створення на їх базах навчально-дослідницьких майданчиків. Метою проекту є включення обдарованих дітей із різних регіонів України в інтелектуально-інформаційне поле провідних вищих навчальних закладів та наукових установ, завдяки якому талановиті учні, у тому числі з сільської місцевості, можуть долучатися до високоякісної освіти та отримувати досвід проведення наукових досліджень.

Серед основних завдань Всеукраїнських заочних профільних шкіл ― поглиблення та систематизація знань учнів МАН, ознайомлення з методами наукових досліджень, проведення експериментальних досліджень за напрямами школи, написання, оформлення і захист результатів наукових досліджень. Зарахування до навчальних груп заочних шкіл здійснюється на конкурсній основі за результатами дистанційних вступних випробувань і рекомендацій територіальних відділень Малої академії наук України.

Так гартується майбутня наукова еліта держави.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури

Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
140

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62434

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2771

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді