Всеукраїнські очно-заочні школи МАН України стартували

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Серед основних завдань Всеукраїнських заочних профільних шкіл ― поглиблення та систематизація знань учнів МАН, ознайомлення з методами наукових досліджень, проведення експериментальних досліджень за напрямами школи, написання, оформлення і захист результатів наукових досліджень.

На осінню настановчу сесію Всеукраїнських очно-заочних шкіл Малої академії наук України з’їхалися сто п’ятдесят обдарованих дітей з усіх регіонів країни.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

Протягом тижня вони займатимуться за шістьма напрямами: хімічним, математичним, астрономічним, технічним, лінгвістичним та інформаційно-телекомунікаційних технологій.

Всеукраїнські очно-заочні школи діятимуть на базі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова та Головного навчального центру післядипломної освіти ПАТ «Укртелеком».

Освітній проект «Всеукраїнські заочні профільні школи Малої академії наук України» започатковано 2007 року. Його реалізація передбачає співпрацю Малої академії наук з установами Національної академії наук України та провідними вищими навчальними закладами, створення на їх базах навчально-дослідницьких майданчиків. Метою проекту є включення обдарованих дітей із різних регіонів України в інтелектуально-інформаційне поле провідних вищих навчальних закладів та наукових установ, завдяки якому талановиті учні, у тому числі з сільської місцевості, можуть долучатися до високоякісної освіти та отримувати досвід проведення наукових досліджень.

Серед основних завдань Всеукраїнських заочних профільних шкіл ― поглиблення та систематизація знань учнів МАН, ознайомлення з методами наукових досліджень, проведення експериментальних досліджень за напрямами школи, написання, оформлення і захист результатів наукових досліджень. Зарахування до навчальних груп заочних шкіл здійснюється на конкурсній основі за результатами дистанційних вступних випробувань і рекомендацій територіальних відділень Малої академії наук України.

Так гартується майбутня наукова еліта держави.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
50

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
431142

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
271203

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
127783

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
107295

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді