Про впровадження ІТ в сучасну освіту говорили у Львівському державному університеті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Присвячений науковий форум проблемам модернізації освіти та підготовки конкурентоздатних фахівців, адаптованих до роботи в умовах розвитку сучасних технологій. Проходить захід під патронатом МНС України, МОНмолодьспорту, та Національної академії педагогічних наук.

На базі Львівського державного університету безпеки життєдіяльності проходить ІІІ міжнародна науково-практична конференція «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи», в якій беруть близько 200 видатних вчених з України, країн Євросоюзу та Росії.

Про це повідомили у прес-службі Міністерства надзвичайних ситуацій.

Гостям показали нову комп'ютеризовану мультимедійну лабораторію транспортної безпеки, лабораторію іноземних мов та технічного перекладу, психолого-тренувальний центр підготовки пожежних та аварійно-рятувальних команд, мобільну інтерактивну діалогову систему тестування SMART Senteo, лабораторію екологічної безпеки тощо.

Під час прес-конференції, яка відбулася в рамках заходу, директор Інституту інформаційних технологій Національної академії педагогічних наук професор Валерій Биков зазначив, що інформаційно-комунікаційні технології зараз впроваджують в усі сфери науки та освіти України, однак введення сучасних технологій у Львівському університеті МНС має певну специфіку, яка пов’язана із функціями МНС.

Було прийняте рішення, що у контексті впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців необхідно активізувати створення електронних навчальних посібників,  мультимедійних та телекомунікаційних засобів, продовжити роботу над удосконаленням мобільних інформаційних систем з подальшою інтеграцією в Урядову інформаційно-аналітичну систему з питань надзвичайних ситуацій, активно залучати курсантів і студентів магістратури, аспірантів і докторантів до розробки та досліджень проблем застосування інформаційних освітніх технологій та участі у конференціях даного напряму, впроваджувати технології дистанційного навчання як засіб забезпечення принципу освіти впродовж життя.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110378

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47342

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11598

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді