Про впровадження ІТ в сучасну освіту говорили у Львівському державному університеті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Присвячений науковий форум проблемам модернізації освіти та підготовки конкурентоздатних фахівців, адаптованих до роботи в умовах розвитку сучасних технологій. Проходить захід під патронатом МНС України, МОНмолодьспорту, та Національної академії педагогічних наук.

На базі Львівського державного університету безпеки життєдіяльності проходить ІІІ міжнародна науково-практична конференція «Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи», в якій беруть близько 200 видатних вчених з України, країн Євросоюзу та Росії.

Про це повідомили у прес-службі Міністерства надзвичайних ситуацій.

Гостям показали нову комп'ютеризовану мультимедійну лабораторію транспортної безпеки, лабораторію іноземних мов та технічного перекладу, психолого-тренувальний центр підготовки пожежних та аварійно-рятувальних команд, мобільну інтерактивну діалогову систему тестування SMART Senteo, лабораторію екологічної безпеки тощо.

Під час прес-конференції, яка відбулася в рамках заходу, директор Інституту інформаційних технологій Національної академії педагогічних наук професор Валерій Биков зазначив, що інформаційно-комунікаційні технології зараз впроваджують в усі сфери науки та освіти України, однак введення сучасних технологій у Львівському університеті МНС має певну специфіку, яка пов’язана із функціями МНС.

Було прийняте рішення, що у контексті впровадження сучасних інформаційних технологій у підготовці майбутніх фахівців необхідно активізувати створення електронних навчальних посібників,  мультимедійних та телекомунікаційних засобів, продовжити роботу над удосконаленням мобільних інформаційних систем з подальшою інтеграцією в Урядову інформаційно-аналітичну систему з питань надзвичайних ситуацій, активно залучати курсантів і студентів магістратури, аспірантів і докторантів до розробки та досліджень проблем застосування інформаційних освітніх технологій та участі у конференціях даного напряму, впроваджувати технології дистанційного навчання як засіб забезпечення принципу освіти впродовж життя.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
100

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді