Психологи вважають, що коли людина відтягує до останнього виконання роботи, яку вона давно-давно повинна була б зробити ― це страх невдачі. Людина про всяк випадок страхується.
Школярі, яких похвалили за старанність, вибирають більш складні завдання. Натомість інші учні, яких похвалили за розум, роблять вибір у бік простих завдань, адже думають, що вже все довели.
У нью-йоркських школах провели простий експеримент. 400 п'ятикласникам роздали кілька нескладних тестів. Після того, як вони впоралися із завданням, одних похвалили за те, що вони такі розумні, а інших ― за те, що вони добре попрацювали. Після чого всім роздали два нових завдання ― одне складне, інше ― трохи легше. На вибір.
Цікаво, що 90% школярів, яких похвалили за старанність вибрали більш складні тести, а більшість «розумних» ― простіші. Розумні вже довели, що вони розумні і не хотіли можливим провалом ставити цей факт під сумнів.
До речі, психологи вважають, що коли людина відтягує до останнього виконання роботи, яку вона давно-давно повинна була б зробити ― це теж страх невдачі. Людина про всяк випадок страхується. Мовляв, от якби у мене було більше часу, я б усім показав шедевр. А так ... я просто не встиг.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками