Чому хвалити дитину треба за старання?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Психологи вважають, що коли людина відтягує до останнього виконання роботи, яку вона давно-давно повинна була б зробити ― це страх невдачі. Людина про всяк випадок страхується.

Школярі, яких похвалили за старанність, вибирають більш складні завдання. Натомість інші учні, яких похвалили за розум, роблять вибір у бік простих завдань, адже думають, що вже все довели.

У нью-йоркських школах провели простий експеримент. 400 п'ятикласникам роздали кілька нескладних тестів. Після того, як вони впоралися із завданням, одних похвалили за те, що вони такі розумні, а інших ― за те, що вони добре попрацювали. Після чого всім роздали два нових завдання ― одне складне, інше ― трохи легше. На вибір.

Цікаво, що 90% школярів, яких похвалили за старанність вибрали більш складні тести, а більшість «розумних» ― простіші. Розумні вже довели, що вони розумні і не хотіли можливим провалом ставити цей факт під сумнів.

До речі, психологи вважають, що коли людина відтягує до останнього виконання роботи, яку вона давно-давно повинна була б зробити ― це теж страх невдачі. Людина про всяк випадок страхується. Мовляв, от якби у мене було більше часу, я б усім показав шедевр. А так ... я просто не встиг.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275526

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22094

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264540

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді