«Примірну інструкцію діловодства у дошкільних навчальних закладах» зможуть отримати в усіх регіонах країни

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Спецвипуск «Примірна інструкція діловодства у дошкільних навчальних закладах» відправлений в усі районні, міські відділи та управління освіти України для безоплатної роздачі українським навчальним закладам.

За підтримки Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України побачив світ спецвипуск журналу «Практика управління дошкільним закладом» напряму «ЕкспертусОсвіта» «Примірна інструкція діловодства у дошкільних навчальних закладах».

«Безумовно, завдання цієї Інструкції не лише нормативно-регулювальне. Вона створена передусім для того, щоб полегшити вам роботу у тій частині, яка, напевно ж, найбільш кропітка, рутинна, що забирає багато часу та відволікає від головного ― плекати наше майбутнє, наше дитинство, віддаючи йому найкращий досвід поколінь. Сподіваємося, ви матимете більше часу саме на педагогічну творчість, яка приносить найбільш значущі плоди», ― про це у своєму вступному слові у спецвипуску зазначила заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту Тамара Панасюк.

Важливо. Спецвипуск ПУДЗ містить також розділ «Документальне забезпечення діяльності дошкільного навчального закладу».

Спецвипуск «Примірна інструкція діловодства у дошкільних навчальних закладах» відправлений в усі районні, міські відділи та управління освіти України для безоплатної роздачі українським навчальним закладам.

Ви також можете побачити цей спецвипуск і в електронному варіанті. Для цього ― натисніть тут.

Нагадаємо, що безкоштовний спецвипуск журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» «Базовий компонент дошкільної освіти» також розісланий в усі регіони України.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
101

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282669

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді