У рамках співпраці між Головним управлінням освіти і науки і КО «Київзеленбуд» столичні оранжереї можна відвідати до 1 травня 2013 року з понеділка до четверга з 14:00 до 17:00 та у п’ятницю з 14:00 до 16:00
Столичні школярі активно відвідують київські оранжереї.
Про це повідомили у прес-службі КМДА.
Так, тепличне господарство в Оболонському районі відвідали лідери та активісти учнівського самоврядування Оболоні. Майстер розповів школярам про вегетативне розмноження методом черенкування з маточних рослин, про підготовку ґрунтосуміші для їхнього висадження та багато інших цікавих фактів.
«Сьогодні певні столичні оранжереї потребують осучаснення, проте ми завжди відкриті для дітей та їхніх батьків. Найближчим часом наші фахівці обладнають частину територій у парках для проведення туристично-краєзнавчих заходів та заходів із військово-патріотичного виховання, на які можуть завітати і всі охочі», ― розповів генеральний директор КО «Київзеленбуд» Михайло Царенко.
Нагадаємо, у рамках співпраці між Головним управлінням освіти і науки і КО «Київзеленбуд» столичні оранжереї можна відвідати до 1 травня 2013 року з понеділка до четверга з 14:00 до 17:00 та у п’ятницю з 14:00 до 16:00.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів