Усі передплатники журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» 2013 року отримають у січні подарунок — спецвипуск «Картотека публікацій журналу за 2012 рік»
Номер журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 11 побачив світ.
Основний тематичний блок журналу присвячений реалізації освітньої лінії «Дитина у природному довкіллі» Базового компоненту дошкільної освіти.
А також у журналі ви знайдете такі актуальні статі як:
― Вивчення організації експериментальнодослідницької діяльності дошкільників;
― Атестація педагогічних працівників, що мають вищу педагогічну (не фахову) освіту;
― Збереження звання «виховательметодист» за посадою вихователь при присвоєнні звання «старший вихователь»;
― та ін.
Важливо! Усі передплатники журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» 2013 року отримають у січні подарунок — спецвипуск «Картотека публікацій журналу за 2012 рік».
Відповідно до пунктe 2.3 Додатку до Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 01.10.2012 № 1059, картотеку публікацій періодичних видань включено до переліку обов’язкової документації вихователя-методиста. Щоб полегшити процес її оформлення, підготовлено подарунок, який освітяни отримають з першим числом професійного видання у 2013 році — це «Картотека публікацій журналу за 2012 рік».
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками