Впровадження інклюзивної освіти в Україні: досвід Королівства Нідерландів

Марина Порошенко домовилася з представниками з голландських громадських організацй про подальшу співпрацю щодо обміну досвідом з впровадження інклюзивної освіти і системи раннього втручання в Україні

Марина Порошенко зустрілася з представниками громадських організацій Королівства Нідерландів, які працюють у галузі надання послуг і допомоги дітям з особливими потребами.

Результатом зустрічі стала домовленість з  голландськими активістами про подальшу співпрацю щодо обміну досвідом з впровадження інклюзивної освіти і системи раннього втручання в Україні.

Зустріч відбулася за участю голландського дипломата, Надзвичайного і Повноважного Посла Королівства Нідерландів в Україні (2009-2013 років) Пітера Яна Волтерса та  представників дев’яти найактивніших громадських організацій, серед них і найбільша організація цього спрямування у Нідерландах — SOFT Tulip.

Учасники зустрічі обговорили досвід Королівства Нідерландів щодо розвитку інклюзивної освіти та перспективи раннього втручання в Україні.

«Для України запровадження інклюзії — це нагальна потреба не лише дітей з особливими потребами, а й суспільства в цілому. Бо здатність сприймати не таких, як ти сам — це показник морального здоров’я нації», — зауважила Марина Порошенко.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
206602

Психолого-педагогічна характеристика учня: як скласти

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
405978

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді