Марина Порошенко домовилася з представниками з голландських громадських організацй про подальшу співпрацю щодо обміну досвідом з впровадження інклюзивної освіти і системи раннього втручання в Україні
Марина Порошенко зустрілася з представниками громадських організацій Королівства Нідерландів, які працюють у галузі надання послуг і допомоги дітям з особливими потребами.
Результатом зустрічі стала домовленість з голландськими активістами про подальшу співпрацю щодо обміну досвідом з впровадження інклюзивної освіти і системи раннього втручання в Україні.
Зустріч відбулася за участю голландського дипломата, Надзвичайного і Повноважного Посла Королівства Нідерландів в Україні (2009-2013 років) Пітера Яна Волтерса та представників дев’яти найактивніших громадських організацій, серед них і найбільша організація цього спрямування у Нідерландах — SOFT Tulip.
Учасники зустрічі обговорили досвід Королівства Нідерландів щодо розвитку інклюзивної освіти та перспективи раннього втручання в Україні.
«Для України запровадження інклюзії — це нагальна потреба не лише дітей з особливими потребами, а й суспільства в цілому. Бо здатність сприймати не таких, як ти сам — це показник морального здоров’я нації», — зауважила Марина Порошенко.
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі