Законопроект «Про освіту» повернуто на доопрацювання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Верховна Рада України повернула на доопрацювання проект Закону України «Про освіту»

Члени парламентського Комітету з питань науки і освіти (далі — Комітет) на засіданні щодо обговорення проекту Закону України «Про освіту»  25 листопада 2015 року проголосували за рішення направити законопроект на доопрацювання.

«Незважаючи на кризову ситуацію в країні, нам необхідно прийняти такий закон, який визначить перспективи розвитку української освіти на десятиліття», — сказала Голова Комітету Лілія Гриневич.

За її словами, до Комітету надійшло більше п’ятиста звернень із зауваженнями до законопроекту від педагогічних колективів, профспілок, обласних державних адміністрацій та громадських організацій.

Л. Гриневич також повідомила, що робоча група, куди увійшли представники Комітету, МОН України, представники громадськості, академій, освітніх установ та експерти, виявили системні недоліки документу.

«Ми направляємо законопроект на доопрацювання і сподіваємось отримати його у добре зміненому вигляді», — зазначила Лілія Гриневич.

До 10 грудня планують розглянути доопрацьований законопроект «Про освіту» у Парламенті.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді