Законопроект «Про освіту» повернуто на доопрацювання

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Верховна Рада України повернула на доопрацювання проект Закону України «Про освіту»

Члени парламентського Комітету з питань науки і освіти (далі — Комітет) на засіданні щодо обговорення проекту Закону України «Про освіту»  25 листопада 2015 року проголосували за рішення направити законопроект на доопрацювання.

«Незважаючи на кризову ситуацію в країні, нам необхідно прийняти такий закон, який визначить перспективи розвитку української освіти на десятиліття», — сказала Голова Комітету Лілія Гриневич.

За її словами, до Комітету надійшло більше п’ятиста звернень із зауваженнями до законопроекту від педагогічних колективів, профспілок, обласних державних адміністрацій та громадських організацій.

Л. Гриневич також повідомила, що робоча група, куди увійшли представники Комітету, МОН України, представники громадськості, академій, освітніх установ та експерти, виявили системні недоліки документу.

«Ми направляємо законопроект на доопрацювання і сподіваємось отримати його у добре зміненому вигляді», — зазначила Лілія Гриневич.

До 10 грудня планують розглянути доопрацьований законопроект «Про освіту» у Парламенті.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57733

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17574

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді