Вийшов друком січневий номер журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У рубриці «Важливі справи» Ви знайдете «Орієнтовну циклограму діяльності керівника дошкільного навчального закладу на I квартал», а також дізнаєтеся про «Організацію засідань педагогічної ради».

№ 01/2013 журналу «Практика управління дошкільним закладом» побачив світ. Темою номера стала «Організація засідань педагогічної ради».

У рубриці «Важливі справи» Ви знайдете «Орієнтовну циклограму діяльності керівника дошкільного навчального закладу на I квартал», а також дізнаєтеся про «Організацію засідань педагогічної ради».

Також у журналі надруковано матеріал про «Організацію конкурсу­огляду на найкращий фізкультурно­оздоровчий центр». Ви також матимете змогу дізнатися про соціальні стандарти державного бюджету на 2013 рік у рубриці «Говоримо про важливе».

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
26

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110537

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді