Дев’ятирічний хлопчик став сертифікованим фахівцем компанії Microsoft

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Знання математики допомогло йому скласти серйозний іспит на сертифікат MCTS, до якого хлопчик готувався протягом 1,5 років. Як розповіли батьки, у вихідні Пранаям проводив за підготовкою до іспиту по 8 годин на день.

Наймолодшим сертифікованим фахівцем компанії Microsoft став дев'ятирічний житель Каліфорнії (США) Пранаям Кальян.

Пранаям Кальян навчається в четвертому класі школи міста Віллоу. Днями хлопчик успішно склав іспит з ASP.NET Framework 3.5. Таким чином, 9-річний школяр побив рекорд, який раніше належав 12-річному жителю Дубаї Бабар Ікбалом.

Батько хлопчика, виходець з Індії, розповів, що його син почав писати свої перші комп'ютерні програми вже в 6 років. Його найбільш серйозним захопленням окрім комп'ютера було диференціальне та інтегральне числення. Знання математики допомогло йому скласти серйозний іспит на сертифікат MCTS, до якого він готувався протягом 1,5 років. Як розповіли батьки, у вихідні Пранаям проводив за підготовкою до іспиту по 8 годин на день.

Наймолодшою володаркою іншого сертифіката Microsoft, MCP (нині вже не використовується) стала Лавина Шрі, якій на момент складання іспиту було вісім років. Свою програму сертифікації Microsoft почала в 1992 році. Крім сертифікатів для технічних фахівців, до яких відноситься і MCTS, існують сертифікати для користувачів ПК, для школярів, для студентів і викладачів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді