Асоціація працівників дошкільної освіти підтримує зміни до Закону «Про дошкільну освіту»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

АПДО висловлює вдячність за внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» та подання їх на розгляд Верховної Ради України і підтримує запропоновані зміни.

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» звернулася з листом до Верховної Ради України щодо внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту».

Повний текст документу ви можете завантажити ТУТ.

У листі наголошено на тому, що АПДО висловлює вдячність за внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» та подання їх на розгляд Верховної Ради України і підтримує запропоновані зміни.

«Враховуючи важливість дошкільної освіти, оцінюючи дошкільне дитинство як унікальний період у становленні і розвитку людини, впевнені, що внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» дасть можливість законодавчо унормувати ці важливі для працівників дошкільних навчальних закладів питання, забезпечити умови для рівного доступу до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами», ― сказано в документі.

Також Асоціація звернулася з проханням ініціювати внесення до Закону України «Про дошкільну освіту» ще однієї зміни, що стосується назви посади керівника дошкільного навчального закладу. Відповідно до пункту 1 статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту» керівництво дошкільним навчальним закладом здійснює директор (завідуючий). Пропонуємо залишити тільки одну назву посади керівника дошкільного закладу — «директор». «Це дасть змогу уникнути багатьох непорозумінь під час оформлення різних видів документів та сприятиме престижності професії працівника системи дошкільної освіти — керівника дошкільного навчального закладу», ― запевнили в АПДО.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282591

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді