Асоціація працівників дошкільної освіти підтримує зміни до Закону «Про дошкільну освіту»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

АПДО висловлює вдячність за внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» та подання їх на розгляд Верховної Ради України і підтримує запропоновані зміни.

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» звернулася з листом до Верховної Ради України щодо внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту».

Повний текст документу ви можете завантажити ТУТ.

У листі наголошено на тому, що АПДО висловлює вдячність за внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» та подання їх на розгляд Верховної Ради України і підтримує запропоновані зміни.

«Враховуючи важливість дошкільної освіти, оцінюючи дошкільне дитинство як унікальний період у становленні і розвитку людини, впевнені, що внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» дасть можливість законодавчо унормувати ці важливі для працівників дошкільних навчальних закладів питання, забезпечити умови для рівного доступу до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами», ― сказано в документі.

Також Асоціація звернулася з проханням ініціювати внесення до Закону України «Про дошкільну освіту» ще однієї зміни, що стосується назви посади керівника дошкільного навчального закладу. Відповідно до пункту 1 статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту» керівництво дошкільним навчальним закладом здійснює директор (завідуючий). Пропонуємо залишити тільки одну назву посади керівника дошкільного закладу — «директор». «Це дасть змогу уникнути багатьох непорозумінь під час оформлення різних видів документів та сприятиме престижності професії працівника системи дошкільної освіти — керівника дошкільного навчального закладу», ― запевнили в АПДО.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81677

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2423

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76473

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8187

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді