Асоціація працівників дошкільної освіти підтримує зміни до Закону «Про дошкільну освіту»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

АПДО висловлює вдячність за внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» та подання їх на розгляд Верховної Ради України і підтримує запропоновані зміни.

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація працівників дошкільної освіти» звернулася з листом до Верховної Ради України щодо внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту».

Повний текст документу ви можете завантажити ТУТ.

У листі наголошено на тому, що АПДО висловлює вдячність за внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» та подання їх на розгляд Верховної Ради України і підтримує запропоновані зміни.

«Враховуючи важливість дошкільної освіти, оцінюючи дошкільне дитинство як унікальний період у становленні і розвитку людини, впевнені, що внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» дасть можливість законодавчо унормувати ці важливі для працівників дошкільних навчальних закладів питання, забезпечити умови для рівного доступу до дошкільної освіти дітей з особливими освітніми потребами», ― сказано в документі.

Також Асоціація звернулася з проханням ініціювати внесення до Закону України «Про дошкільну освіту» ще однієї зміни, що стосується назви посади керівника дошкільного навчального закладу. Відповідно до пункту 1 статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту» керівництво дошкільним навчальним закладом здійснює директор (завідуючий). Пропонуємо залишити тільки одну назву посади керівника дошкільного закладу — «директор». «Це дасть змогу уникнути багатьох непорозумінь під час оформлення різних видів документів та сприятиме престижності професії працівника системи дошкільної освіти — керівника дошкільного навчального закладу», ― запевнили в АПДО.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57727

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17559

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46108

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді