Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації.
Про повідомила завідувачка кафедрою дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка Наталія Гавриш.
«Наприклад, сьогоднішні діти надто багато дивляться телевізор. А телевізор ― це, в першу чергу, застиглий погляд ... Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. По-перше, дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися, який не виявляє інтересу до навчання. По-друге, у них недостатньо сформоване слухове сприйняття. Дитині необхідно вміти слухати вчителя », ― розповіла Н. Гавриш.
Нині часто буває, що батьки мало спілкуються зі своїми дітьми. Татусі і мамусі вкрай рідко спілкуються з дітьми або проводять бесіду неправильно. «Ми сьогодні наполягаємо на тому, що в дошкільному вихованні не діти є головною проблемою, а професіоналізм педагога і батьки, які мають низький рівень педагогічної культури, які не готові до конструктивного і повноцінному взаємодії зі своїми дітьми», ― зазначила вона.
Також Н.Гавриш прокоментувала модну тенденцію водити дітей до шкіл раннього розвитку. «Батькам, які водять дітей у центри раннього розвитку, слід знати, що подібні заклади роблять акцент на розвитку якогось певного вміння або напряму. Наприклад, на логіко-математичному чи художньому, а за повноцінний розвиток дитини в такому випадку відповідають самі батьки», ― сказала завідуюча кафедрою дошкільної та початкової освіти.