Телевізор «краде» природню допитливість у дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. Дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися.

Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації.

Про повідомила завідувачка кафедрою дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка Наталія Гавриш.

«Наприклад, сьогоднішні діти надто багато дивляться телевізор. А телевізор ― це, в першу чергу, застиглий погляд ... Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. По-перше, дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися, який не виявляє інтересу до навчання. По-друге, у них недостатньо сформоване слухове сприйняття. Дитині необхідно вміти слухати вчителя », ― розповіла Н. Гавриш.

Нині часто буває, що батьки мало спілкуються зі своїми дітьми. Татусі і мамусі вкрай рідко спілкуються з дітьми або проводять бесіду неправильно. «Ми сьогодні наполягаємо на тому, що в дошкільному вихованні не діти є головною проблемою, а професіоналізм педагога і батьки, які мають низький рівень педагогічної культури, які не готові до конструктивного і повноцінному взаємодії зі своїми дітьми», ― зазначила вона.

Також Н.Гавриш прокоментувала модну тенденцію водити дітей до шкіл раннього розвитку. «Батькам, які водять дітей у центри раннього розвитку, слід знати, що подібні заклади роблять акцент на розвитку якогось певного вміння або напряму. Наприклад, на логіко-математичному чи художньому, а за повноцінний розвиток дитини в такому випадку відповідають самі батьки», ― сказала завідуюча кафедрою дошкільної та початкової освіти.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57727

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17562

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46108

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді