Телевізор «краде» природню допитливість у дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. Дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися.

Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації.

Про повідомила завідувачка кафедрою дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка Наталія Гавриш.

«Наприклад, сьогоднішні діти надто багато дивляться телевізор. А телевізор ― це, в першу чергу, застиглий погляд ... Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. По-перше, дуже важко навчити дитину, у якої немає бажання вчитися, який не виявляє інтересу до навчання. По-друге, у них недостатньо сформоване слухове сприйняття. Дитині необхідно вміти слухати вчителя », ― розповіла Н. Гавриш.

Нині часто буває, що батьки мало спілкуються зі своїми дітьми. Татусі і мамусі вкрай рідко спілкуються з дітьми або проводять бесіду неправильно. «Ми сьогодні наполягаємо на тому, що в дошкільному вихованні не діти є головною проблемою, а професіоналізм педагога і батьки, які мають низький рівень педагогічної культури, які не готові до конструктивного і повноцінному взаємодії зі своїми дітьми», ― зазначила вона.

Також Н.Гавриш прокоментувала модну тенденцію водити дітей до шкіл раннього розвитку. «Батькам, які водять дітей у центри раннього розвитку, слід знати, що подібні заклади роблять акцент на розвитку якогось певного вміння або напряму. Наприклад, на логіко-математичному чи художньому, а за повноцінний розвиток дитини в такому випадку відповідають самі батьки», ― сказала завідуюча кафедрою дошкільної та початкової освіти.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264518

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1975

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168843

Дитсадок для всіх: як ефективно впровадити інклюзію в дошкільному закладі

Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
85193

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді