В Азербайджані планують перейти на 12-річну систему освіти

В Азербайджані невдовзі буде підготовлений план переходу на 12-річну систему освіти. Його реалізація передбачається в рамках проекту з розвитку освітнього сектора, який країна здійснює спільно зі Світовим банком.

Азербайджан ініціює перехід на 12-річну систему освіти. Реформування проходитиме в рамках проекту з розвитку освітнього сектора.

Частину коштів, наданих Світовим банком для реалізації плану, передбачається витратити на консалтингові послуги. За результатами досліджень міністерству освіти Азербайджану буде надано точний аналіз проблем і можливостей переходу з 11-річної та 12-річну систему освіти, а також рекомендації щодо подальшої діяльності.

Термін реалізації послуг — 12 місяців.

Нагадаємо, що в Україні за постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 року № 1717 були здійснені заходи з метою переходу на 12-річний термін навчання. Однак у 2010 році українські школи знову повернулися до 11-річної системи освіти. Перший випуск учнів, які відучилися б 12 років, повинен був відбутися в цьому році.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136859

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9814

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31406

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді