Відбулося засідання з питань виховання талановитої молоді у позашкільних навчальних закладах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

18 квітня 2013 року на Миколаївщині було проведено засідання з питань виховання талановитої молоді у позашкільних закладах. Присутні розглянули питання розвитку позашкільної освіти та підтримки талановитої молоді.

18 квітня 2013 року у рамках Року дитячої творчості було проведено засідання обласного методичного об’єднання педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів (художньо-естетичний напрям) за темою «Організаційно-педагогічні проблеми навчання і виховання обдарованих дітей і талановитої молоді в позашкільному навчальному закладі».

Захід відбувся на базі Доманівського районного Будинку дитячої творчості у Миколаївській області, повідомляє Міністерство освіти і науки. Учасники засідання обговорили питання розвитку позашкільної освіти, ознайомились із презентацією роботи районного Будинку дитячої творчості та творчими звітами колективів.

Присутні підкреслили важливість підтримки талановитої та обдарованої молоді, а також розглянули і затвердили присвоєння почесного звання «Зразковий художній колектив» фольклорному колективу «Світанок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді