18 квітня 2013 року на Миколаївщині було проведено засідання з питань виховання талановитої молоді у позашкільних закладах. Присутні розглянули питання розвитку позашкільної освіти та підтримки талановитої молоді.
18 квітня 2013 року у рамках Року дитячої творчості було проведено засідання обласного методичного об’єднання педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів (художньо-естетичний напрям) за темою «Організаційно-педагогічні проблеми навчання і виховання обдарованих дітей і талановитої молоді в позашкільному навчальному закладі».
Захід відбувся на базі Доманівського районного Будинку дитячої творчості у Миколаївській області, повідомляє Міністерство освіти і науки. Учасники засідання обговорили питання розвитку позашкільної освіти, ознайомились із презентацією роботи районного Будинку дитячої творчості та творчими звітами колективів.
Присутні підкреслили важливість підтримки талановитої та обдарованої молоді, а також розглянули і затвердили присвоєння почесного звання «Зразковий художній колектив» фольклорному колективу «Світанок».
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення