Вирішено не проводити дворівневих тестів під час зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році, оскільки не доведено їх ефективність
Вирішено не проводити дворівневих тестів під час зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році, оскільки не доведено їх ефективність. Про це повідомив директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим КАРАНДІЙ в інтерв'ю виданню «Урядовий кур'єр».
За його словами, багаторівневість себе виправдала лише в тесті поглибленого рівня з української мови та літератури.
«Здебільшого університети не вибирали тестів поглибленого рівня під час вступної кампанії, адже система оцінювання тестування рейтингова, а не вихідна: показує, хто краще, а хто гірше. І тому скільки б разів не ділили тест за рівнем складності, в результаті це нічого не дає», — зауважив В. КАРАНДІЙ.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію