Підготовка та проведення ЗНО для осіб з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН України відбувся круглий стіл на тему «Підготовка та проведення ЗНО для осіб з особливими потребами»

Обговорення відбулося за участі  директора проекту Альянс Програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні (Альянс USETI)  Яреми БАЧИНСЬКОГО,  координатора тренінгових програм Агентства США (USAID) з міжнародного розвитку Тамари ПАЛИВОДИ, директора Українського центру оцінювання якості освіти Вадима КАРАНДІЯ, начальника відділу освіти дітей з особливими потребами департаменту загальної середньої та дошкільної МОН України Тетяни СИМОНЕНКО.

Під час заходу Альянсом USETI було презентовано Дорожню карту з розвитку системи спеціальних умов для осіб з особливими потребами (далі — Дорожня карта). Дорожня карта має стати специфікацією для подальшого розвитку тестування осіб з особливими потребами.

Розроблені рекомендації, які зазначені в Дорожній карті, поки що є експериментальними.

За словами консультанта USETI Христини ПЕНДЖОЛИ-НАУМЕНКО, на сьогодні в Україні кілька сотень учнів з обмеженими можливостями середніх шкіл, що інтегровані в систему звичайних загальноосвітніх шкіл. Ці учні можуть складати стандартизовані тести разом зі своїми однолітками. Процедури тестування мають відповідати їхнім потребам для того, щоб учні з обмеженими можливостями повноцінно брали участь у системі освіти.

На думку експерта, одним з головних чинників, які обумовлюють обмежене включення осіб з особливими потребами в звичайні освітні заклади в Україні, є нестача підготовленого персоналу.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим КАРАНДІЙ зауважив, що фахівці Українського центру оцінювання якості освіти продовжують працювати над удосконаленням спроможності проводити тестування для осіб з особливими потребами.

Ознайомитися з рекомендаціями USETI щодо подальшого розвитку спеціальних умов під час ЗНО для осіб з особливими освітніми потребами можна за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2737

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1692

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107373

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4103

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді