Підготовка та проведення ЗНО для осіб з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН України відбувся круглий стіл на тему «Підготовка та проведення ЗНО для осіб з особливими потребами»

Обговорення відбулося за участі  директора проекту Альянс Програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні (Альянс USETI)  Яреми БАЧИНСЬКОГО,  координатора тренінгових програм Агентства США (USAID) з міжнародного розвитку Тамари ПАЛИВОДИ, директора Українського центру оцінювання якості освіти Вадима КАРАНДІЯ, начальника відділу освіти дітей з особливими потребами департаменту загальної середньої та дошкільної МОН України Тетяни СИМОНЕНКО.

Під час заходу Альянсом USETI було презентовано Дорожню карту з розвитку системи спеціальних умов для осіб з особливими потребами (далі — Дорожня карта). Дорожня карта має стати специфікацією для подальшого розвитку тестування осіб з особливими потребами.

Розроблені рекомендації, які зазначені в Дорожній карті, поки що є експериментальними.

За словами консультанта USETI Христини ПЕНДЖОЛИ-НАУМЕНКО, на сьогодні в Україні кілька сотень учнів з обмеженими можливостями середніх шкіл, що інтегровані в систему звичайних загальноосвітніх шкіл. Ці учні можуть складати стандартизовані тести разом зі своїми однолітками. Процедури тестування мають відповідати їхнім потребам для того, щоб учні з обмеженими можливостями повноцінно брали участь у системі освіти.

На думку експерта, одним з головних чинників, які обумовлюють обмежене включення осіб з особливими потребами в звичайні освітні заклади в Україні, є нестача підготовленого персоналу.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим КАРАНДІЙ зауважив, що фахівці Українського центру оцінювання якості освіти продовжують працювати над удосконаленням спроможності проводити тестування для осіб з особливими потребами.

Ознайомитися з рекомендаціями USETI щодо подальшого розвитку спеціальних умов під час ЗНО для осіб з особливими освітніми потребами можна за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3366

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54520

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24844

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді