Підготовка та проведення ЗНО для осіб з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН України відбувся круглий стіл на тему «Підготовка та проведення ЗНО для осіб з особливими потребами»

Обговорення відбулося за участі  директора проекту Альянс Програми сприяння зовнішньому тестуванню в Україні (Альянс USETI)  Яреми БАЧИНСЬКОГО,  координатора тренінгових програм Агентства США (USAID) з міжнародного розвитку Тамари ПАЛИВОДИ, директора Українського центру оцінювання якості освіти Вадима КАРАНДІЯ, начальника відділу освіти дітей з особливими потребами департаменту загальної середньої та дошкільної МОН України Тетяни СИМОНЕНКО.

Під час заходу Альянсом USETI було презентовано Дорожню карту з розвитку системи спеціальних умов для осіб з особливими потребами (далі — Дорожня карта). Дорожня карта має стати специфікацією для подальшого розвитку тестування осіб з особливими потребами.

Розроблені рекомендації, які зазначені в Дорожній карті, поки що є експериментальними.

За словами консультанта USETI Христини ПЕНДЖОЛИ-НАУМЕНКО, на сьогодні в Україні кілька сотень учнів з обмеженими можливостями середніх шкіл, що інтегровані в систему звичайних загальноосвітніх шкіл. Ці учні можуть складати стандартизовані тести разом зі своїми однолітками. Процедури тестування мають відповідати їхнім потребам для того, щоб учні з обмеженими можливостями повноцінно брали участь у системі освіти.

На думку експерта, одним з головних чинників, які обумовлюють обмежене включення осіб з особливими потребами в звичайні освітні заклади в Україні, є нестача підготовленого персоналу.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим КАРАНДІЙ зауважив, що фахівці Українського центру оцінювання якості освіти продовжують працювати над удосконаленням спроможності проводити тестування для осіб з особливими потребами.

Ознайомитися з рекомендаціями USETI щодо подальшого розвитку спеціальних умов під час ЗНО для осіб з особливими освітніми потребами можна за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19512

Перший раз у перший клас: як допомогти дитині адаптуватися до школи

Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
42535

Кваліфікаційні категорії педпрацівників та ступені освіти: як співвіднести під час атестації

З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
4134

Як атестувати практичних психологів та соціальних педагогів

Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?
19651

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді