У шкільних їдальнях Криму можуть з’явитися термінали

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

До початку нового навчального року у шкільних їдальнях Криму мають з’явитися термінали для розрахунку кредитними картками. Однак проект остаточно ще не схвалений міською владою Сімферополя.

У шкільних їдальнях Криму пропонують встановити термінали. Користуватися послугою зможуть тільки клієнти Приватбанку, який виступає головним організатором проекту.

Представники банку зазначають, що головною метою проекту є підвищення гігієни учнів, адже готівка є рознощиком хвороботворних бактерій.

Остаточне рішення про перехід на електронні платежі ще не було схвалено міськвиконкомом. Це підтвердила Тетяна Сухіна, начальник управління освіти міськради Сімферополя.  

«Поки презентації проекту для керівників шкіл ми не проводили. Чіткої установки немає, — запевнила начальник управління. — Питання в даний момент у міськвиконкомі на обговоренні. Коли буде прийнято якесь рішення, воно вийде на обговорення керівників і буде тільки на користь дітей».

Т. Сухіна підкреслила, що вимоги щодо оформлення кредитних карт для харчування у шкільних їдальнях немає і бути не може, оскільки це порушує права як дитини, так і її батьків.

Експериментальний характер можливого введення електронних платежів у шкільних їдальнях підтвердив мер Сімферополя  Віктор Агєєв.

«Для того щоб гроші, які видаються батьками, були використані саме на харчування, а не на щось інше, була така пропозиція. Це експеримент. Якщо це влаштує батьків, будемо робити, якщо не влаштує — звичайно, не будемо», — запевнив міський голова і додав, що готівковий розрахунок у шкільних буфетах та їдальнях збережеться.

Нагадаємо, що ідею впровадження терміналів для оплати у шкільних буфетах 2 квітня 2013 року озвучив віце-прем’єр Ілля Глазков.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
126

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282732

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді