До 30 травня у Львові триватиме виставка конкурсних робіт учнівської та студентської молоді. Конкурс «Олімпійська писанка» є унікальним і не має аналогів в Україні та світі.
Виставка «Олімпійська писанка», що триватиме до 30 травня, представлена роботами учнів та студентів з 12 міст і районів Львівської області.
Твори виготовлені у різноманітних техніках та художніх стилях: традиційній восковій техніці, мальовані фарбами на дерев’яній основі, виконані у паперопластиці, роботи із бісеру, тематичні композиції.
Роботи конкурсу відображають олімпійську тематику, починаючи від ігор Давньої Греції і закінчуючи Олімпіадами сучасності, повідомляє Міністерство освіти і науки.
Переможців конкурсу визначить компетентне журі.
Наприкінці виставки 30 травня 2013 року відбудеться нагородження переможців, презентація електронного каталогу кращих робіт виставки та зустріч з олімпійськими чемпіонами та учасниками Олімпійських ігор Яною Шемякіною, Олександром Петрівом, Андрієм Котельником та Ігором Шимечком.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків