«Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності ДНЗ» у Миколаєві

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

21 травня 2013 року відбулося урочисте відкриття проекту «Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності дошкільного навчального закладу». Мета проекту — підвищення професійної компетентності вихователів-методистів ДНЗ у впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій.

21 травня 2013 року за сприяння Миколаївського науково-методичного центру та Миколаївської науково-педагогічної бібліотеки відбулося відкриття проекту «Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності дошкільного навчального закладу».

Відкрили його директор НМЦ О. Удовиченко та директор науково-педагогічної бібліотеки Т. Роскіна.

У відкритті проекту взяли участь головні спеціалісти управління освіти — Н. Іванова та В. Кузнєцова, які зазначили, що реалізація цього проекту сприятиме підвищенню професійної компетентності вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста у питаннях упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему методичної роботи.

Заступник директора науково-педагогічної бібліотеки К. Картузов та методист НМЦ І. Романюк ознайомили учасників проекту з орієнтовним планом кожного етап проекту.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2776

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
206

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273316

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256580

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді