21 травня 2013 року відбулося урочисте відкриття проекту «Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності дошкільного навчального закладу». Мета проекту — підвищення професійної компетентності вихователів-методистів ДНЗ у впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій.
21 травня 2013 року за сприяння Миколаївського науково-методичного центру та Миколаївської науково-педагогічної бібліотеки відбулося відкриття проекту «Інформаційно-комп’ютерні ресурси у методичній діяльності дошкільного навчального закладу».
Відкрили його директор НМЦ О. Удовиченко та директор науково-педагогічної бібліотеки Т. Роскіна.
У відкритті проекту взяли участь головні спеціалісти управління освіти — Н. Іванова та В. Кузнєцова, які зазначили, що реалізація цього проекту сприятиме підвищенню професійної компетентності вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів міста у питаннях упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у систему методичної роботи.
Заступник директора науково-педагогічної бібліотеки К. Картузов та методист НМЦ І. Романюк ознайомили учасників проекту з орієнтовним планом кожного етап проекту.
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз