Канадські вчені з’ясували, чому діти не слухаються. На їхнє переконання причиною неслухняності є «дитяча амнезія», яка виникає внаслідок стрімкого розвитку нервових клітин у гіпокампі. Лише після 3 років дитина стає здатною до зберігання довгострокових спогадів.
Неврологи з Канади з’ясували причину неслухняності дітей. За словами співробітника Дитячої лікарні в Торонто Пола Френкленда, це відбувається через «дитячу амнезію».
Як повідомляють іноземні ЗМІ, так звана «дитяча амнезія» викликана стрімким розвитком нервових клітин у гіпокампі, що відповідає за закарбовування подій і зображень у пам’яті.
Після 3-х років розвиток нейронів уповільнюється і дитина може формувати довгострокові спогади. До цього віку на формування нейронів дитина витрачає стільки енергії, що часом не в змозі запам’ятовувати настанови батьків.
Теорію Френкленда підтвердив експеримент, проведений дослідником на мишенятах. Науковець навчив їх рухатися лабіринтом, однак вони, як і діти, за кілька днів усе забули.
Після того як дослідник «загальмував» розвиток нейронів, мишенята стали в змозі зберігати довгострокові спогади.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків