Президент України ініціював розгляд питання щодо визначення нових підходів до підготовки педагогічних працівників, тренерів-викладачів, спеціалістів та інших працівників позашкільних навчальних закладів та їх професійного розвитку.
Указом від 1 червня 2013 року Президент України постановив профільним міністерствам, зокрема Міністерству освіти і науки, опрацювати питання нових підходів до підготовки педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів.
Як повідомляє МОН, у документі йдеться про запровадження у вищих педагогічних навчальних закладах і вищих навчальних закладах сфери культури спеціалізації «позашкільна освіта».
Передбачено вживання заходів, спрямованих на модернізацію навчальної, матеріально-технічної бази позашкільних навчальних закладів.
Президент наголошує на необхідності урахування положень статті 40 Конвенції ООН про права дитини питання. У ній подано рекомендації щодо запровадження нових форм роботи з дітьми, які вчинили правопорушення у віці від 11 до 14 років і потребують особливих умов виховання.
Результати роботи та пропозиції мають бути надані профільними міністерствами до Кабінету Міністрів України.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти