Темою червневого номера журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» є діяльність педгогічної служби системи освіти. Пропонуємо детальніше ознайомитися з випуском.
У статті «Психологічна служба системи освіти України: специфіка діяльності та особливості її вивчення» читайте про сучасний етап розвитку психологічної служби системи освіти України та про запровадження нових форм та методів роботи з працівниками психологічної служби.Крім того, у статті подано програму вивчення стану функціонування психологічної служби системи освіти району (міста), яка стане вам у пригоді в професійної діяльності.
Про шляхи попередження труднощів адаптації майбутніх першокласників, специфіку роботи психологічної служби району в цьому напрямі читайте у статті «Робота психологічної служби району щодо попередження шкільної дезадаптації у першокласників». Тут ви також знайдете рекомендації щодо організації та проведення діагностичного дослідження психологічної готовності дитини до систематичного навчання в школі, щодо розвитку пізнавальної сфери майбутнього першокласника та формування мотивів учіння та позитивного ставлення дитини до школи.
А про те, як полегшити процес звикання дітей від чотирьох років до нових умов життєдіяльності, як зрозуміти «дорослого» новачка та запобігти виникненню можливих проблем у його розвитку та особистому ставленні — зі статті «Дорослий» новачок у дитячому садку».
Про все це та про іншу важливу, актуальну та цікаву інформацію дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».