Читайте в червневому номері журналу «Практичний психолог: Дитячий садок»

Вийшов друком свіжий номер (№ 6/2013) спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок», який присвячено діяльності психологічної служби системи освіти.

Темою червневого номера журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» є діяльність педгогічної служби системи освіти. Пропонуємо детальніше ознайомитися з випуском.

У статті «Психологічна служба системи освіти України: специфіка діяльності та особливості її вивчення» читайте про сучасний етап розвитку психологічної служби системи освіти України та про запровадження нових форм та методів роботи з працівниками психологічної служби.Крім того, у статті подано програму вивчення стану функціонування психологічної служби системи освіти району (міста), яка стане вам у пригоді в професійної діяльності.

Про шляхи попередження труднощів адаптації майбутніх першокласників, специфіку роботи психологічної служби району в цьому напрямі читайте у статті «Робота психологічної служби району щодо попередження шкільної дезадаптації у першокласників». Тут ви також знайдете рекомендації щодо організації та проведення діагностичного дослідження психологічної готовності дитини до систематичного навчання в школі, щодо розвитку пізнавальної сфери майбутнього першокласника та формування мотивів учіння та позитивного ставлення дитини до школи.

А про те, як полегшити процес звикання дітей від чотирьох років до нових умов життєдіяльності, як зрозуміти «дорослого» новачка та запобігти виникненню можливих проблем у його розвитку та особистому ставленні — зі статті «Дорослий» новачок у дитячому садку».

Про все це та про іншу важливу, актуальну та цікаву інформацію дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
9911

Техніки коучингу для роботи з педколективом

Виклики часу все більше вимагають нових підходів. Людина, що хоче досягти кар’єрного зросту, повинна бути мобільною, готовою до швидкої зміни та обставин. В Україні в умовах воєнного стану реалізувати ці завдання здається нереальним. Та все ж на допомогу можуть прийти нові техніки. І одна з них – коучинг.
33

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді