Зустрічайте свіжий номер журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшло з друку шосте число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», присвячене художньому слову як засобу формування світогляду дитини.

Темою свіжого числа щомісячного журналу є «Художнє слово як засіб формування світогляду». Цій темі присвячено низку ґрунтовних публікацій, як-от:

  • Книжка — вихователь і учитель, або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору;
  • Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації;
  • Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі.

Також на сторінках цього числа презентовано досвід іспанських колег у питанні організації системної роботи з книжкою в дошкільному закладі. У статті «Як виховати любов до книжки: досвід іспанських педагогів» окреслені завдання ознайомлення дошкільників із художньою літературою як засобом пізнання навколишнього світу.

Розглянуто різні аспекти питання, що турбує багатьох педагогів, — як полегшити адаптацію дітей до дошкільного закладу. Зокрема, автори дають змістовні поради щодо організації психолого-педагогічного супроводу адаптації дітей до нових умов, а також щодо співпраці з батьками у цей період. Читайте також про необхідність врахування педагогами індивідуальних психофізіологічних особливостей кожної дитини у процесі адаптації.

У рубриці «Піклуємося про найменших» знайдете цікавий досвід практиків щодо застосування ігор із сухим басейном як нетрадиційного засобу розвитку мовлення та творчості малюків.

Усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
19

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282602

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
162

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110528

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді