Темою свіжого числа щомісячного журналу є «Художнє слово як засіб формування світогляду». Цій темі присвячено низку ґрунтовних публікацій, як-от:
- Книжка — вихователь і учитель, або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору;
- Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації;
- Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі.
Також на сторінках цього числа презентовано досвід іспанських колег у питанні організації системної роботи з книжкою в дошкільному закладі. У статті «Як виховати любов до книжки: досвід іспанських педагогів» окреслені завдання ознайомлення дошкільників із художньою літературою як засобом пізнання навколишнього світу.
Розглянуто різні аспекти питання, що турбує багатьох педагогів, — як полегшити адаптацію дітей до дошкільного закладу. Зокрема, автори дають змістовні поради щодо організації психолого-педагогічного супроводу адаптації дітей до нових умов, а також щодо співпраці з батьками у цей період. Читайте також про необхідність врахування педагогами індивідуальних психофізіологічних особливостей кожної дитини у процесі адаптації.
У рубриці «Піклуємося про найменших» знайдете цікавий досвід практиків щодо застосування ігор із сухим басейном як нетрадиційного засобу розвитку мовлення та творчості малюків.
Усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».