Вийшло з друку шосте число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», присвячене художньому слову як засобу формування світогляду дитини.
Темою свіжого числа щомісячного журналу є «Художнє слово як засіб формування світогляду». Цій темі присвячено низку ґрунтовних публікацій, як-от:
- Книжка — вихователь і учитель, або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору;
- Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації;
- Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі.
Також на сторінках цього числа презентовано досвід іспанських колег у питанні організації системної роботи з книжкою в дошкільному закладі. У статті «Як виховати любов до книжки: досвід іспанських педагогів» окреслені завдання ознайомлення дошкільників із художньою літературою як засобом пізнання навколишнього світу.
Розглянуто різні аспекти питання, що турбує багатьох педагогів, — як полегшити адаптацію дітей до дошкільного закладу. Зокрема, автори дають змістовні поради щодо організації психолого-педагогічного супроводу адаптації дітей до нових умов, а також щодо співпраці з батьками у цей період. Читайте також про необхідність врахування педагогами індивідуальних психофізіологічних особливостей кожної дитини у процесі адаптації.
У рубриці «Піклуємося про найменших» знайдете цікавий досвід практиків щодо застосування ігор із сухим басейном як нетрадиційного засобу розвитку мовлення та творчості малюків.
Усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця