МОН запровадить нову методику викладання англійської мови?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки України планує створити нову Програму професійного розвитку вчителів спільно з Британською Радою в Україні. Це питання обговорено на зустрічі заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського та директора Британської Ради в Україні Мартіна Доула.

Заступник міністра освіти і науки Борис Жебровський та директор Британської Ради в Україні Мартін Доул обговорили питання співпраці у впровадженні нових Державних стандартів у загальноосвітніх навчальних закладах.

Заступник міністра зазначив, що сьогодні необхідно переглянути програми фахової перепідготовки вчителів англійської мови, створення сучасного навчально-методичного забезпечення та подолання усталених стереотипів щодо ролі вчителя у навчально-виховному процесі як простого передавача інформації.

З огляду на це, основні зусилля сторін спрямовані на створення нової Програми професійного розвитку вчителів спільно з Британською радою в Україні, повідомляє МОН.

Ця програма покликана зосередити увагу на навчанні і результатах навчання, заохочувати використання інформаційних технологій з метою підвищення ефективності навчання.

У підсумку представники Британської Ради в Україні зазначили, що готові «озброїти» українських учителів сучасними методиками викладання англійської мови.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282588

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді