Аналітичний центр CEDOS розробив сервіс «Шкільна карта України» для надання актуальних даних про середню освіту
Аналітичний центр CEDOS за підтримки Open Society Foundation розробив сервіс «Шкільна карта України» (далі — Карта) для отримання актуальних даних про середню освіту.
Карта містить такі інструменти: графіки, інтерактивні карти, датабокс. Вони дають змогу отримати інформацію про розмір та наповнюваність міських і сільських шкіл, видатки на їх утримання.
Окрім того, за допомогою Карти можна дізнатися результати проходження зовнішнього незалежного оцінювання, кількість учнів на одного вчителя, рівень витрат на одного учня в різних регіонах України.
Також за допомогою сервісу можна порівнювати між собою школи областе або районів/міст в межах однієї області та проаналізувати регіональні відмінності та основні тенденції.
Карту було створено з використанням даних Інформаційної системи управління освітою, Міністерства фінансів України та Українського центру оцінювання якості освіти.
Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.