Сьогодні, в епоху динамічного розвитку інформаційних технологій та їх стрімкого впровадження у різні сфери життя суспільства, комп’ютер став незамінним інструментом та засобом людської діяльності. У новому числі журналу розглянуто низку важливих питань щодо оптимізації використання ІКТ в освітній діяльності дошкільних закладів.
У публікації «Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес» наші автори діляться досвідом створення в дошкільному закладі моделі оновленого освітнього середовища на основі інтеграції ІКТ у процесі дослідно-експериментальної роботи.
«Інформаційно-комунікаційні технології в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку» — стаття окреслює завдання впровадження ІКТ у корекційну роботу з дітьми, які мають затримку психічного розвитку. Охарактеризовано принципи створення комп’ютерно-ігрового середовища у кабінетах, де проводять корекційні заняття та розглянуто особливості розроблення мультимедійного супроводу таких занять.
У статті «Технологія створення інтерактивних дидактичних ігор у програмі PowerPoint засобами перемикачів» представлено майстер-клас зі створення інтерактивних дидактичних ігор у програмі PowerPoint засобами перемикачів. Подано приклади завдань для створення інтерактивних дидактичних ігор. Впевнені, що ці ігри обов’язково будуть до вподоби дошкільникам.
Оригінальний підхід до застосування ІКТ у роботі з дошкільниками — діяльність у кінолабораторії та фотолабораторії — описано у статті «Освітній проект «Дошкільники знімають кіно».
Також до вашої уваги:
- Анкета-діагностика «Комп’ютерна грамотність педагога»
- Інструкція з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час роботи з комп’ютерною технікою
- Інформаційно-комунікаційні технології: основні терміни та поняття
- Перелік публікацій у виданнях «ЕкспертусОсвіта» щодо застосування ІКТ у освітньому процесі дошкільного закладу
Усе це та багато іншої важливої, корисної та цікавої інформації читайте на сторінках журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».